Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het wel nog deels trollen, maar dan in de positieve zinwas toch ook deels om reactie uit te lokken probs

een troll is iemand die iets post om een reactie uit te lokken. Spotten met iemand die zit op te scheppen met iets wat niet impressive is, valt niet onder de noemer trollen![]()
slijm slijmNitwit is geen troll! Gewoon een zeer scherpe en intelligente dame.
was ook niet slecht bedoelt hé
Vraagje voor wie goed is in Engels:
Straight to work, than.
en niet: Straight to work, then.
Juist?
Doel op betekenis: meteen aan het werk gaan. (ja het moet 1 van beide opties zijn, niet andere vertaling) alvast ty.
Ok ty
, had overgeschreven van iemand die then had staan en moest dan toch even twijfelen omdat er in die zin ook wat tijd geïmpliceerd wordt (meteen beginnen)
.Als je bent gaan slapen heb je dus niets van de grond gekregen..
![]()

beide hebben wel wat meer gebruiken dan dat, maar heb me oplossing al ondertussenJe schrijft "then" wanneer je "toen" bedoelt, en "than" wanneer je "groter dan" of "kleiner dan" bedoelt.
waar het nodig was het in de betekenis meteen/dan.beide hebben wel wat meer gebruiken dan dat, maar heb me oplossing al ondertussenwaar het nodig was het in de betekenis meteen.

HahaHier op DBB moet je t simpel houden. Geloof me maar dat wat ik zei wel klopt![]()
ja het klopt maar er zijn niet de enige betekenissen 
Nee.
Bedankt Nitwit. Kusje.
En wow wat moet ik lam geweest zijn. Kan me die hele post echt totaaaaaal niet meer herinneren. En ik heb ook wel de bijpassende kater zeg, potverdomme. Zo maar even sporten om de alcohol uit mn porien te krijgen.
---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 13:32 ----------

Zeg, nu dat we over Engelse gramatica bezig zijn moet je het wel juist schrijven hé

. (Nu niet mijn Nederlands op spellingfouten gaan controleren in mn posts
)MierenneukerttttttZeg, nu dat we over Engelse gramatica bezig zijn moet je het wel juist schrijven hé
You're & die very is ook uit zn plaats. (Nu niet mijn Nederlands op spellingfouten gaan controleren in mn posts
)
No problem.