MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik vind het wel nog deels trollen, maar dan in de positieve zin:p was toch ook deels om reactie uit te lokken probs

denk dat nit 1 vd 6 was :o

Ik vind het wel nog deels trollen, maar dan in de positieve zin:p was toch ook deels om reactie uit te lokken probs

in een topic waar iemand vraagt wat de beste manier is om een sixpack te krijgen antwoorden: 'gewoon pindakaas op je buik smeren', dat is trollen. Dit was gewoon reageren:)

een troll is iemand die iets post om een reactie uit te lokken. Spotten met iemand die zit op te scheppen met iets wat niet impressive is, valt niet onder de noemer trollen:)

Indd.

'Trollen' komt van vissen met kunstaas achter een boot, in de hoop dat er een vis in trapt vis en in het aas bijt.

Op een forum plaats je dus een bullshit post met de bedoeling dat er andere mensen hem voor waar/gemeend aanzien en serieus op in gaan.

Fresh wakker geworden, heb me goed ingehouden gisteren :)

Vraagje voor wie goed is in Engels:
Straight to work, than.
en niet: Straight to work, then.
Juist?
Doel op betekenis: meteen aan het werk gaan. (ja het moet 1 van beide opties zijn, niet andere vertaling) alvast ty.

Nitwit is geen troll! Gewoon een zeer scherpe en intelligente dame.

Vraagje voor wie goed is in Engels:
Straight to work, than.
en niet: Straight to work, then.
Juist?
Doel op betekenis: meteen aan het werk gaan. (ja het moet 1 van beide opties zijn, niet andere vertaling) alvast ty.

Than ja

semi- brak, kan beter maar ook erger :)

Als je bent gaan slapen heb je dus niets van de grond gekregen..
:fa:

Nee. :fa:

Bedankt Nitwit. Kusje. ;)

En wow wat moet ik lam geweest zijn. Kan me die hele post echt totaaaaaal niet meer herinneren. En ik heb ook wel de bijpassende kater zeg, potverdomme. Zo maar even sporten om de alcohol uit mn porien te krijgen.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 13:32 ----------

Je schrijft "then" wanneer je "toen" bedoelt, en "than" wanneer je "groter dan" of "kleiner dan" bedoelt.

Je schrijft "then" wanneer je "toen" bedoelt, en "than" wanneer je "groter dan" of "kleiner dan" bedoelt.
beide hebben wel wat meer gebruiken dan dat, maar heb me oplossing al ondertussen ;) waar het nodig was het in de betekenis meteen/dan.

Nee. :fa:

Bedankt Nitwit. Kusje. ;)

En wow wat moet ik lam geweest zijn. Kan me die hele post echt totaaaaaal niet meer herinneren. En ik heb ook wel de bijpassende kater zeg, potverdomme. Zo maar even sporten om de alcohol uit mn porien te krijgen.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 13:32 ----------

Your very welcome :D

:D:trollface:
grammar-nazis-may-god-be-on-our-side-help-demotivational-poster-1286289486.jpg

Terug
Naar boven