- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zat ik ook al te denken... als je zo lam bent kan je echt niet meer netjes inloggen , topic opzoeken en post maken zonder spelfoutenTrium:
Says he was too wasted to remember posting this shit.
Was able to open topic on DBB at night and write without spelling mistakes.
badum-tssss
![]()
bish denkt nu gegarandeerd dat je aan de anabolen zit![]()
Stop met anabolen te pakken iWJik was ook al bang dat ze die kant op ging, ik zat ook maar wat te trollen met dat sixpack enzo

Trium:
Says he was too wasted to remember posting this shit.
Was able to open topic on DBB at night and write without spelling mistakes.
badum-tssss
![]()
Ik ben een stiekeme spellingsnazi. Ook, en VOORAL, naar mezelf 
zat ik ook al te denken... als je zo lam bent kan je echt niet meer netjes inloggen , topic opzoeken en post maken zonder spelfouten

Hahaha jij weet ook niet hoe lang ik gedaan heb over het typen van dat berichtjeIk ben een stiekeme spellingsnazi. Ook, en VOORAL, naar mezelf
![]()

Radium, ook eens proberen?....Whami, wat heb jij gesnoven? Ik snap er echt geen ruk van.

Haha oei foutjeNee, ik hou het wel bij ricin. Je begrijpt dat je MIJ niet aan het corrigeren bent, maar Jumperke he?
komt van al dat leren voor mn examens
Dat belooft voor mn punten *slik*The Book of Eli is a 2010 American post-apocalyptic action film directed by the Hughes brothers, written by Gary Whitta, and starring Denzel Washington, Gary Oldman, Mila Kunis,
thanks and repped
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En Mila Kunis is zeker nice in die film ^^ fapfapfapfapfapfap