AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ben wel benieuwd naar wat voor verbeteringen jullie merken van vitamine D3?

Hoger test?

Voornamelijk wel stukje assertiever, irriteer me wat sneller aan mensen, iets meer on-overwinnelijk gevoel :D

Verder gewicht neemt rustig toe, zonder dat ik echt vettoename in de spiegel zie. (En ik vreet gewoon alles)

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 13:27 ----------

Eigenlijk moet je Vit D3 gewoon proberen, je merkt het dan gewoon zelf, het kost geen k*t dus :D

Hmmkay, wil bijna weer beginnen met bulken dus was ff rond aan het kijken voor interessante sups. Thnx en kost idd niets, dus proberen kan geen kwaad!:D

Denk dat ik die D3 erbij ga nemen als aanvuling op Sport & Vitaliteit tabs

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 13:37 ----------

Hoelang duurt ongeveer voordat je die D3 gaat merken?

Wat ik nu merk van vitamine D3. Is mijn huid is beter.
Merkbaar meer energie.

Hoger test?

Voornamelijk wel stukje assertiever, irriteer me wat sneller aan mensen, iets meer on-overwinnelijk gevoel :D

Verder gewicht neemt rustig toe, zonder dat ik echt vettoename in de spiegel zie. (En ik vreet gewoon alles)

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 13:27 ----------

Eigenlijk moet je Vit D3 gewoon proberen, je merkt het dan gewoon zelf, het kost geen k*t dus :D

Nouja voor een tientje kan ik het altijd een keer proberen

GEwoon meteen 5000iu knallen :D

Vitamine d3 is na omega 3 mijn lievelingssup. Ik merk echt dat ik het nodig heb.

Kan ook, weet niet of je het moet laden ofzo, gewoon knallen zou ik zeggen. Ik begon op 4000, paar week later naar 6000. Binnenkort naar 10000 :P

Ik begin gewoon op 10000. Staat bij b&f volgens mij verder geen waarschuwing erover.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 13:53 ----------

Aanbevolen gebruik:
Neem 1 maal daags 1 tablet tijdens de maaltijd. Na elke 5 dagen 2 dagen pauze nemen.

Houden jullie je ook aan die 2 pauze dagen?

Ik neem eerlijk geen pauze :P

@ Kixat

Zal t zo ff doorlezen

Om de dag 5.000iu is voldoende. Tenzij je (heel) donker getint bent, dan kun je gerust elke dag 5.000iu nemen.

Terug
Naar boven