MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hahahahaha al die mensen die er niks van weten worden depressief als ze dat zien

niet mijn idee hoor :( ik ben niet z'n cadeau meester... ik ben meer het type dat vraagt:
me: wat wil je voor de verjaardag..
mum/dad/grandma: ik weet niks
me: okay, dus krijgen ze ook niks
mum/dad/grandma: dissappointson.jpg

Hoe de fack doe je dat? Ik heb schouders zelfs uit m'n schema gehaald omdat ik na borstdag al ****ing spierpijn heb ik m'n schouders en als ik schouders erin zou laten zouden ze niet genoeg rust krijgen en zou m'n borstdag ****ed up zijn.
weet niet. zo tussen borst en schouders waar borst aanhecht daar wel natuurlijk maar echt op mn schouders eigenlijk zelden

Nieuwe kleding gekocht. Heeeeeeeeeeerlijk.

*zucht* nee..geen lingerie, daar barst ik nog van.
Nieuw shirtje ;-)

Naise daarnet nieuw PR 5x100 bij t bankdrukken :) wel beetje jammer dat bij de laatste rep de spotter te vroeg hielp terwijl ik nog bezig was hem omhoog te drukken :s had t wel in me eentje gered.

Naise daarnet nieuw PR 5x100 bij t bankdrukken :) wel beetje jammer dat bij de laatste rep de spotter te vroeg hielp terwijl ik nog bezig was hem omhoog te drukken :s had t wel in me eentje gered.
Gratz, beter te vroeg dan te laat probs :p

Heb eens 40kg op iemand zn borst zien knallen, hij kon het zelfs niet eens met gestrekte armen omhoog houden :roflol:

Vandaag mn aas ophalen en dan volgende week knallen:wl:

Terug
Naar boven