- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
ik heb 37 % vet, tyf toch lekker een eind op, kheb gezegd terug naar de winkel nu !!!![]()
Stonden de instellingen niet op vrouw?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb 37 % vet, tyf toch lekker een eind op, kheb gezegd terug naar de winkel nu !!!![]()
hm ff checken

hahaha ja blote voeten. hij is nu ingepakt als cadeau voor opa en omaEn je stond er ook met blote voeten op?
Zo ja, gelijk uit raam gooien dat k*tding![]()

Vindingrijk!hahaha ja blote voeten. hij is nu ingepakt als cadeau voor opa en oma![]()

niet mijn idee hoor
ik ben niet z'n cadeau meester... ik ben meer het type dat vraagt:weet niet. zo tussen borst en schouders waar borst aanhecht daar wel natuurlijk maar echt op mn schouders eigenlijk zeldenHoe de fack doe je dat? Ik heb schouders zelfs uit m'n schema gehaald omdat ik na borstdag al ****ing spierpijn heb ik m'n schouders en als ik schouders erin zou laten zouden ze niet genoeg rust krijgen en zou m'n borstdag ****ed up zijn.
Ik niet hoor, love that video.Was het bestaan van deze clip helemaal vergeten!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=L_fCqg92qks#!
hhnnnnnnngggggg

Lingerie?

*zucht* nee..geen lingerie, daar barst ik nog van.
Nieuw shirtje ;-)
Haha
Hmmm, ...must...agree...

Ok pics! *minuut later* Fototje van shirt aan een stoel hangend 

Gratz, beter te vroeg dan te laat probsNaise daarnet nieuw PR 5x100 bij t bankdrukkenwel beetje jammer dat bij de laatste rep de spotter te vroeg hielp terwijl ik nog bezig was hem omhoog te drukken :s had t wel in me eentje gered.