MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ruud heeft een bf van 32% toch? Had ik srs ergens gelezen.

**** yeee, alle examens gedaan. Hoop echt zo veel dat ik ben geslaagd maar zal op het randje zijn. Phewewewewewewew, zo lekker trainen. Wat voelt dat lekker zeg, 3 dagen tentamens en nu het einde met de gedachte dat je het best goed hebt gedaan. Binnenkort maar eens een HBO opleiding zoeken, iemand nog aanradingen? :D

**** yeee, alle examens gedaan. Hoop echt zo veel dat ik ben geslaagd maar zal op het randje zijn. Phewewewewewewew, zo lekker trainen. Wat voelt dat lekker zeg, 3 dagen tentamens en nu het einde met de gedachte dat je het best goed hebt gedaan. Binnenkort maar eens een HBO opleiding zoeken, iemand nog aanradingen? :D

Nederlands misschien?

Heb ik 2 jaar geleden al afgesloten lol, nja niveau gaat er niet op vooruit :D

haha is idd ook wel lachen.. maar ik weet het echt niet :/ En deze leek me nog wel grappig :o

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 18:39 ----------

wat doe jij dan aan fappie of vier je geen carnaval

haha is idd ook wel lachen.. maar ik weet het echt niet :/ En deze leek me nog wel grappig :o

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jan 2012 om 18:39 ----------

wat doe jij dan aan fappie of vier je geen carnaval
Geen carnaval, nie mn ding, hou niet van verkleden. Zie er uit mezelf al raar genoeg uit :dunno::roflol:

Carnaval is voor boeren

Fuark.. ben echte Boschenaar maar haat carnaval. Vieze zooi, wijven zijn allemaal vies en bezweet en die paar parels die ertussen lopen zijn zwaar geil maar meestal al bezet.

Maybe ehv dit jaar, dan gewoon in discotheek teminste nog beetje muziek.

Y u no troll me for my reply :mad:

ik haat het verkleed gedeelte ook... maar wil gewoon een x een vet carnavalskostuum :o
maar kan wederom niks verzinnen -.-

hm carnaval is voor mij gewoon 4 dagen uitgaan ipv 1 zaterdagavond... verkleed me enkel omdat anders iedereen gaat vragen waarom niet...
hele prinsen en boerenbruiloft onzin slaat nergens op

ik haat het verkleed gedeelte ook... maar wil gewoon een x een vet carnavalskostuum :o
maar kan wederom niks verzinnen -.-
vorig jaar ging ik als superdude/jersey shore ... kreeg megaveel commentaar van chicks dat ze het mega vonden dat ik als The Situation ging

jammer genoeg maar 1 dag carnaval gevierd ivm vakantie en die avond teveel gedronken voor succes bij chicks :fa:

Tevreden gevoel na m'n beentraining.:)

Wait..whut?:eek:

Jaa superdude, maar dat vind ik ook weer niet leuk haha. Kan verder ook niks leuk vinden op het internet :(

Terug
Naar boven