MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Jaa superdude, maar dat vind ik ook weer niet leuk haha. Kan verder ook niks leuk vinden op het internet :(
meest geniale vond ik z'n gast die een conifeer uit de grond had getrokken en deze met tape om zijn rug had gedaan. Ja ik ben boom

:roflol:

Ik wilde eigenlijk als die 'Venom' gaan van die spiderman film, kan je alleen nergens kopen in NL -.-'

Sinds begin van de bulk 2KG aangekomen en iedereen zegt dat ik droger aan het worden ben wtf?

vorig jaar ging ik als superdude/jersey shore ... kreeg megaveel commentaar van chicks dat ze het mega vonden dat ik als The Situation ging

jammer genoeg maar 1 dag carnaval gevierd ivm vakantie en die avond teveel gedronken voor succes bij chicks :fa:

ach ja... die excuusjes ook altijd :roflol:

Ik wilde eerst ook als soldaat gaan, zonder het SS gebeuren etc.. maar toch iets te lomp :o maar van afgezien haha

Deze is trouwens het ziekste:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die laarzen ook
oh lawd

Ik wilde eerst ook als soldaat gaan, zonder het SS gebeuren etc.. maar toch iets te lomp :o maar van afgezien haha

Deze is trouwens het ziekste:

Nee, ga dan gelijk voor de Big Boss :roflol:

Ook nog wat stylish om chicks mee te hosselen.

• Like
Waarderingen: DG80
Denk eerder dat je wordt aangehouden door de politie

Hahahaha, ja idd politie zal er ook niet mee kunnen lachen als jij daar langs komt marcheren richting de kroeg.

gutentag agent

Terug
Naar boven