DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geil lichaam heeft dat wijf
Nee, ga dan gelijk voor de Big Boss
http://www.thehistorybunker.co.uk/acatalog/_MG_0598.jpg
Ook nog wat stylish om chicks mee te hosselen.
Ahhhhhhhhhhhhhh yeah. Voor half 9 klaarwakker. Dat is de afgelopen 3 maanden niet gebeurt.
Sohardcore.JPG
ff zo'n fhk yeah momentje 
winningOke... 2 dagen geleden reed een turk me bijna voor me sokken op me werk, kwammie nog bijdehand doen ook!Dus nadat ik zei van joh doet dat nog een keer en trek je uit je auto!
Ging hij klagen bij me pa ( zijn opdrachtgever ) en zei dattie me wel even op zou wachten vandaag, waarna mijn vader en zijn collega's in lachen uitbarstte en toen hij vroeg waarom ze lachten zei die ofcourse ja 1 : je wint het nevah nooit van hem 2: dat is mijn zoon... DIE KOPff zo'n fhk yeah momentje
![]()

Oke... 2 dagen geleden reed een turk me bijna voor me sokken op me werk, kwammie nog bijdehand doen ook!Dus nadat ik zei van joh doet dat nog een keer en trek je uit je auto!
Ging hij klagen bij me pa ( zijn opdrachtgever ) en zei dattie me wel even op zou wachten vandaag, waarna mijn vader en zijn collega's in lachen uitbarstte en toen hij vroeg waarom ze lachten zei die ofcourse ja 1 : je wint het nevah nooit van hem 2: dat is mijn zoon... DIE KOPff zo'n fhk yeah momentje
![]()

vandaag weer niet naar school bishes. en morgeu crisostemos ofzoiets![]()
seffes examen 
Do not believe.Oke... 2 dagen geleden reed een turk me bijna voor me sokken op me werk, kwammie nog bijdehand doen ook!Dus nadat ik zei van joh doet dat nog een keer en trek je uit je auto!
![]()
True story though

Srs?