MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

5.8 en een 5.8 voor mn kwantitatieve methode's tentamens

****YEA.jpg

Wat is een grappige k*tstreek om een wijf keihard te naaien?

moet wel grappig zijn en beetje offensive

Hoe maak ik mijn HTC Sensation sim-lock vrij? Of moet ik dit laten doen?

edit; ik lees dat ik via internet allemaal gare codes kan kopen ofzo. Kan ik hem niet beter naar een turken winkel brengen die het voor een paar euro doen?

Laatst bewerkt:

Met zaad van een ander :roflol:

Hee succes met de baby he! De vader kun je vinden in de binnstad van utrecht. Hij zit daar op een kleedje en bedelt voor geld, nou ik kan je vertellen; hij doet echt ALLES voor 1 euro. Ha-haa pwnt

Met zaad van een ander :roflol:

Hee succes met de baby he! De vader kun je vinden in de binnstad van utrecht. Hij zit daar op een kleedje en bedelt voor geld, nou ik kan je vertellen; hij doet echt ALLES voor 1 euro. Ha-haa pwnt

en hoe wil je dat doen? condoom erin dopen ofso

Ik heb telefoonnummer jongens kunnen we daar wat leuks mee?

werk/prive/huis

naai haar in de k*t streek, dat zal dr een lesje leren

Ik heb telefoonnummer jongens kunnen we daar wat leuks mee?

werk/prive/huis

Sex advertenties met haar gegevens?

En waarom wil je haar naaien dan?

Dit

Of maak op marktplaats een advertentie met gratis af te halen baby konijntjes of katjes (gewoon van beide dus) en ook nog op speurders.nl). Zet daarbij dat alleen op telefoon word gereageerd en van google een paar fotos en beetje beschrijving erbij.
Ervaring leert dat die bish paar dagen lang word plat gebeld door onbekenden :roflol: :roflol:

Laatst bewerkt:
Dit

Of maak op marktplaats een advertientie met gratis af te halen baby konijntjes of katjes (gewoon van beide dus) en ook nog op speurders.nl). Zet daarbij dat alleen op telefoon word gereageerd en van google een paar fotos en beetje beschrijving erbij.
Ervaring leert dat die bish paar dagen lang word plat gebeld door onbekenden :roflol: :roflol:

Epic :roflol:

Dit

Of maak op marktplaats een advertentie met gratis af te halen baby konijntjes of katjes (gewoon van beide dus) en ook nog op speurders.nl). Zet daarbij dat alleen op telefoon word gereageerd en van google een paar fotos en beetje beschrijving erbij.
:roflol:

Voor de 2de keer in 2 weken tijd word ik tijdens mijn werk, gevraagd door andere bedrijven om voor ze te komen werken.. Ik doe iets goed. :rolleyes::D

Terug
Naar boven