- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gefeliciteerd man. Daar gaan we een biertje op drinken.![]()

ja ik wou me testen met die plaatjes, kwam tot foto 4 haha, ik ben echt een p*ssy
http://www.youtube.com/watch?v=Dz4T0W6YDPI&feature=related
Wat is een grappige k*tstreek om een wijf keihard te naaien?
moet wel grappig zijn en beetje offensive
Wat is een grappige k*tstreek om een wijf keihard te naaien?
moet wel grappig zijn en beetje offensive

Met zaad van een ander
Hee succes met de baby he! De vader kun je vinden in de binnstad van utrecht. Hij zit daar op een kleedje en bedelt voor geld, nou ik kan je vertellen; hij doet echt ALLES voor 1 euro. Ha-haa pwnt
Sex advertenties met haar gegevens?Ik heb telefoonnummer jongens kunnen we daar wat leuks mee?
werk/prive/huis
Ik heb telefoonnummer jongens kunnen we daar wat leuks mee?
werk/prive/huis
Sex advertenties met haar gegevens?
En waarom wil je haar naaien dan?

Dit
Of maak op marktplaats een advertientie met gratis af te halen baby konijntjes of katjes (gewoon van beide dus) en ook nog op speurders.nl). Zet daarbij dat alleen op telefoon word gereageerd en van google een paar fotos en beetje beschrijving erbij.
Ervaring leert dat die bish paar dagen lang word plat gebeld door onbekenden![]()
![]()

Dit
Of maak op marktplaats een advertentie met gratis af te halen baby konijntjes of katjes (gewoon van beide dus) en ook nog op speurders.nl). Zet daarbij dat alleen op telefoon word gereageerd en van google een paar fotos en beetje beschrijving erbij.
Ervaring leert dat die bish paar dagen lang word plat gebeld door onbekenden![]()
![]()