XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mijn afgelopen zaterdag aangeschafte sneakertjes van Le Coque Sportif,
bleken bij thuiskomst in daglicht mosgroen te zijn ipv donkergrijs :(

Nu net alle filialen afgebeld en in Amsterdam hebben ze nog zilverkleurige :cheer:
Die ga ik straks ff snel omruilen! :)

2x80kg bench press = nieuw pr

yeeeeeuy :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stond vandaag na 2 weken op de weegschaal en ben 2 kilo aangekomen ^^

@Pomper

inspirerende shit ouwe

Mijn afgelopen zaterdag aangeschafte sneakertjes van Le Coque Sportif,
bleken bij thuiskomst in daglicht mosgroen te zijn ipv donkergrijs :(

Nu net alle filialen afgebeld en in Amsterdam hebben ze nog zilverkleurige :cheer:
Die ga ik straks ff snel omruilen! :)
De sportieve derde been? :dunno:

haha wij waren op kamp helemaal melig enz en we waren aan het koken en onze docent had zo schoenen aan van le coq sportif, en zon jongen zei zo lachend: hahah le coq sportief (hij bedoelde het in de zin van de sportieve lul) en iedereen begreep de grap en toen zij mn docent zo lachend: haha ja goedzo jongens kok sportief :roflol:

Brian niemand interesseert zich in wat jij op een kamp met je leraren doet.

haha wij waren op kamp helemaal melig enz en we waren aan het koken en onze docent had zo schoenen aan van le coq sportif, en zon jongen zei zo lachend: hahah le coq sportief (hij bedoelde het in de zin van de sportieve lul) en iedereen begreep de grap en toen zij mn docent zo lachend: haha ja goedzo jongens kok sportief :roflol:
Jeetje wat een spannend avontuur!

Jezus.
Deze allemachtig grappige anekdote maakte zojuist mijn klotedag weer helemaal goed!
Dank je joranr, dat je bestaat...

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

dr was ook iets gebeurd wat "****ing " grappig was maar dat is niet van toepassing op le coq sportief

Kan je dat dan alsjeblieft morgen posten?
Dan is mijn dag morgen ook weer goed!

Jezus.
Deze allemachtig grappige anekdote maakte zojuist mijn klotedag weer helemaal goed!
Dank je joranr, dat je bestaat...

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Kan je dat dan alsjeblieft morgen posten?
Dan is mijn dag morgen ook weer goed!

je bent vergeten bij de 2e quote kudkint te zetten.

graag gedaan <------ je weet het weegschaaltje te vinden

:p

Joran aka Brian aka kudkint aka snaipert aka opbokken
Alsjeblieft doe me een plezier, ga nu naar die leraar accepteer de lolli die hij aan je geeft lever netjes je telefoon in en vraag of je zijn kelder mag zien.

Joran aka Brian aka kudkint aka snaipert aka opbokken
Alsjeblieft doe me een plezier, ga nu naar die leraar accepteer de lolli die hij aan je geeft lever netjes je telefoon in en vraag of je zijn kelder mag zien.

Dat kan je wel vergeten, dat joch is net een steenpuist op je reet.
Daar kom je ook niet vanaf.

Nou vervang de leraar dan maar voor meneertje pastoor ofzo.

Terug
Naar boven