jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]nee onder andere omdat ik zijn levensstijl niet na hoef te leven
ik **** hem ook niet ik ga hem alleen maar vertellen dat hij niet grappig is (als hij komt)
De sportieve derde been?Mijn afgelopen zaterdag aangeschafte sneakertjes van Le Coque Sportif,
bleken bij thuiskomst in daglicht mosgroen te zijn ipv donkergrijs
Nu net alle filialen afgebeld en in Amsterdam hebben ze nog zilverkleurige
Die ga ik straks ff snel omruilen!![]()

haha wij waren op kamp helemaal melig enz en we waren aan het koken en onze docent had zo schoenen aan van le coq sportif, en zon jongen zei zo lachend: hahah le coq sportief (hij bedoelde het in de zin van de sportieve lul) en iedereen begreep de grap en toen zij mn docent zo lachend: haha ja goedzo jongens kok sportief

Brian niemand interesseert zich in wat jij op een kamp met je leraren doet.

Jeetje wat een spannend avontuur!haha wij waren op kamp helemaal melig enz en we waren aan het koken en onze docent had zo schoenen aan van le coq sportif, en zon jongen zei zo lachend: hahah le coq sportief (hij bedoelde het in de zin van de sportieve lul) en iedereen begreep de grap en toen zij mn docent zo lachend: haha ja goedzo jongens kok sportief![]()
Voor zulke verhalen gaan we wel naar martijn.org
dr was ook iets gebeurd wat "****ing " grappig was maar dat is niet van toepassing op le coq sportief
haha wij waren op kamp helemaal melig enz en we waren aan het koken en onze docent had zo schoenen aan van le coq sportif, en zon jongen zei zo lachend: hahah le coq sportief (hij bedoelde het in de zin van de sportieve lul) en iedereen begreep de grap en toen zij mn docent zo lachend: haha ja goedzo jongens kok sportief![]()
dr was ook iets gebeurd wat "****ing " grappig was maar dat is niet van toepassing op le coq sportief
Jezus.
Deze allemachtig grappige anekdote maakte zojuist mijn klotedag weer helemaal goed!
Dank je joranr, dat je bestaat...
---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------
Kan je dat dan alsjeblieft morgen posten?
Dan is mijn dag morgen ook weer goed!

Joran aka Brian aka kudkint aka snaipert aka opbokken
Alsjeblieft doe me een plezier, ga nu naar die leraar accepteer de lolli die hij aan je geeft lever netjes je telefoon in en vraag of je zijn kelder mag zien.
het is een haarJoran aka Brian aka kudkint aka snaipert aka opbokken
Alsjeblieft doe me een plezier, ga nu naar die leraar accepteer de lolli die hij aan je geeft lever netjes je telefoon in en vraag of je zijn kelder mag zien.
(aka docente)spreek je uit ervaring?Dat kan je wel vergeten, dat joch is net een steenpuist op je reet.
Daar kom je ook niet vanaf.