- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
0-100 in ongeveer 7 seconden. Heb dat 210km/h zelf getest in duitsland, en dat ging vrij rap
acceleratie idem.ik zat meer richting de f430/911 te denken, kan aan mij liggen

hij kan 210 dus dat vindt ik hard genoeg0-100 in ongeveer 7 seconden. Heb dat 210km/h zelf getest in duitsland, en dat ging vrij rap
acceleratie idem.
Hater!
Met je oma-fiets

Is dat je baas en ben jij zijn b*ch? Of zie ik dat verkeerd brian?
ten eerste ik ben ik geen brianIs dat je baas en ben jij zijn b*ch? Of zie ik dat verkeerd brian?

khad het over je subwooferhij kan 210 dus dat vindt ik hard genoeg0-100 in ongeveer 7 seconden. Heb dat 210km/h zelf getest in duitsland, en dat ging vrij rap
acceleratie idem.
Hater!
Met je oma-fiets

ten eerste ik ben ik geen brian
ten tweede ja je ziet het verkeerd "fiezefur" misschien tijd om die clownsschmink van je gezicht te vegen
khad het over je subwoofer![]()
Als ik em vol open zet bij bijv. lollipop van lil wayne, dan klapperen de ramen.Je bent wel brian en dat is pipo. Zo is dat ook weer duidelijk.ten eerste ik ben ik geen brian
ten tweede ja je ziet het verkeerd "fiezefur" misschien tijd om die clownsschmink van je gezicht te vegen
khad het over je subwoofer![]()
als je dat denkt moet je wel heel dom zijn.... maarja dat is meestal zo bij clowns het zit in de familie denk ikJe bent wel brian en dat is pipo. Zo is dat ook weer duidelijk.
Waarom beledig je mijn familie?als je dat denkt moet je wel heel dom zijn.... maarja dat is meestal zo bij clowns het zit in de familie denk ik
"!!!!CLOWNS ZIJN DOM!!!" nu maar wachten op bassie dan ga ik hem vertellen hoe dom en niet grappig hij isWaarom beledig je mijn familie?
![]()
Ik zou het maar niet te hard roepen anders komt ome Bassie je straks nog achterna..
![]()
"!!!!CLOWNS ZIJN DOM!!!" nu maar wachten op bassie dan ga ik hem vertellen hoe dom en niet grappig hij is
"!!!!CLOWNS ZIJN DOM!!!" nu maar wachten op bassie dan ga ik hem vertellen hoe dom en niet grappig hij is
nee onder andere omdat ik zijn levensstijl niet na hoef te levenwat bassie heeft behaald in zijn leven...... zal JIJ nooit behalen.
ik **** hem ook niet ik ga hem alleen maar vertellen dat hij niet grappig is (als hij komt)