- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Vit D, zware test levels. Roid rage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

een friendzoned chick die je 2 uur lang gaat masseren? denk dat je vanaaf uit de friend zone komt![]()
2 uur lang gemasseerd worden, damn brah you got massage-zoned
, is gewoon een (lekkere) chick waarbij ik over alles kan praten, no fap gaat weer iets te ver. gaat vanzelf wel wat gebeuren als het uitgaat
tot die tijd blijf ik op slettenjachtIk vind de meest bizarre meiden leuk dus, vond die chick van gister maar meh, maar een meisje die zich op de after helemaal klemgezuipt had en in slaap was gevallen voor 45min een stuk leuker. wel gestoord, al vanaf dr 13de ook al van alles en nog wat. ze heeft me wel een chille hoofdmassage gegeven
---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 16:03 ----------
hahahah ja man![]()

dan is het niet goed, t**ten moeten je herinneren aan angie
juist em, ik doe sowieso liever niks met meiden jonger dan me, 20+ftw

, ze moest huilen op het station toen ze met de trein wegging. Raar genoeg heb ik nog geen 100% vertrouwen dat ik ze alleen kan laten. Nog niks gebeurt maar toch.... als ik even naar buiten ga in de kroeg en ik kom terug staan er 50 kansloze puistgezichtjes te kijken.Goede instellingen jij, jij krijgt hiervoor karma respect. Jongere meisjes zijn niks, echt helemaal niks. (Er zijn uitzonderingen)
En wtf.. 16 - 22 zoieso kansloze homo die gast van 22. Ben je 18 praat je zo een meisje van 15-16 in bed omdat je ''alles al hebt''. Laat wat skills zien, doe je best en wordt gewoon verliefd op een mooie chick van 21.
u mad haters? jajajaajajaj
Kmis ze wel, ze moest huilen op het station toen ze met de trein wegging. Raar genoeg heb ik nog geen 100% vertrouwen dat ik ze alleen kan laten. Nog niks gebeurt maar toch.... als ik even naar buiten ga in de kroeg en ik kom terug staan er 50 kansloze puistgezichtjes te kijken.
er zijn hier en daar heus wel uitzonderingen ja, maar de afgelopen maanden merk ik dat ik alleen maar met chicks ga die sowieso ouder zijn, ik word zelf ook altijd ouder geschat dus. de paar chicks van 17/18 die ik ontmoet heb zijn allemaal zo dom en achterlijk gewoon
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
wtf deze staat op memecenter lol