Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Penoza kijken, eerste 2 uur zitten erop.:)

Ik vind de meest bizarre meiden leuk dus, vond die chick van gister maar meh, maar een meisje die zich op de after helemaal klemgezuipt had en in slaap was gevallen voor 45min een stuk leuker. wel gestoord, al vanaf dr 13de ook al van alles en nog wat. ze heeft me wel een chille hoofdmassage gegeven :)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 16:03 ----------

hahahah ja man :P

een friendzoned chick die je 2 uur lang gaat masseren? denk dat je vanaaf uit de friend zone komt:roflol:

2 uur lang gemasseerd worden, damn brah you got massage-zoned

een friendzoned chick die je 2 uur lang gaat masseren? denk dat je vanaaf uit de friend zone komt:roflol:

2 uur lang gemasseerd worden, damn brah you got massage-zoned

ze heeft een vriend van 22, beta gast die uggs voor dr koopt op kerstmis :roflol:, is gewoon een (lekkere) chick waarbij ik over alles kan praten, no fap gaat weer iets te ver. gaat vanzelf wel wat gebeuren als het uitgaat :) tot die tijd blijf ik op slettenjacht

haha slim, backup bish :o

Ik vind de meest bizarre meiden leuk dus, vond die chick van gister maar meh, maar een meisje die zich op de after helemaal klemgezuipt had en in slaap was gevallen voor 45min een stuk leuker. wel gestoord, al vanaf dr 13de ook al van alles en nog wat. ze heeft me wel een chille hoofdmassage gegeven :)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 16:03 ----------

hahahah ja man :P

Meisje is over 3 maanden 17, te jong. gezicht deed me denken aan angie verona :o

dan is het niet goed, t**ten moeten je herinneren aan angie

Nu BF3 :D, de hele week geen tijd voor gehad ivm tentamens :(

Net lekker getraind. Noxi gaf me heerlijk tintelingen in me balle bij curle.

juist em, ik doe sowieso liever niks met meiden jonger dan me, 20+ftw

Goede instellingen jij, jij krijgt hiervoor karma respect. Jongere meisjes zijn niks, echt helemaal niks. (Er zijn uitzonderingen)

En wtf.. 16 - 22 zoieso kansloze homo die gast van 22. Ben je 18 praat je zo een meisje van 15-16 in bed omdat je ''alles al hebt''. Laat wat skills zien, doe je best en wordt gewoon verliefd op een mooie chick van 21.

u mad haters? jajajaajajaj

:trollface:

Kmis ze wel :(, ze moest huilen op het station toen ze met de trein wegging. Raar genoeg heb ik nog geen 100% vertrouwen dat ik ze alleen kan laten. Nog niks gebeurt maar toch.... als ik even naar buiten ga in de kroeg en ik kom terug staan er 50 kansloze puistgezichtjes te kijken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wtf deze staat op memecenter lol

Goede instellingen jij, jij krijgt hiervoor karma respect. Jongere meisjes zijn niks, echt helemaal niks. (Er zijn uitzonderingen)

En wtf.. 16 - 22 zoieso kansloze homo die gast van 22. Ben je 18 praat je zo een meisje van 15-16 in bed omdat je ''alles al hebt''. Laat wat skills zien, doe je best en wordt gewoon verliefd op een mooie chick van 21.

u mad haters? jajajaajajaj

:trollface:

Kmis ze wel :(, ze moest huilen op het station toen ze met de trein wegging. Raar genoeg heb ik nog geen 100% vertrouwen dat ik ze alleen kan laten. Nog niks gebeurt maar toch.... als ik even naar buiten ga in de kroeg en ik kom terug staan er 50 kansloze puistgezichtjes te kijken.

er zijn hier en daar heus wel uitzonderingen ja, maar de afgelopen maanden merk ik dat ik alleen maar met chicks ga die sowieso ouder zijn, ik word zelf ook altijd ouder geschat dus. de paar chicks van 17/18 die ik ontmoet heb zijn allemaal zo dom en achterlijk gewoon

er zijn hier en daar heus wel uitzonderingen ja, maar de afgelopen maanden merk ik dat ik alleen maar met chicks ga die sowieso ouder zijn, ik word zelf ook altijd ouder geschat dus. de paar chicks van 17/18 die ik ontmoet heb zijn allemaal zo dom en achterlijk gewoon

Ja idd, oudere chicks zijn sowieso beter. Het is leuk om 3x per maand met 3 verschillende meisjes naar bed te gaan in de leeftijd 16-18, Waarom niet gewoon 1 chick die wat ouder/knapper/volgroeider, rijper is. Waar je alles mee kan delen, iedere dag ****ing geile coïtus mee hebt en die bij je blijft ipv 16 jaar en na 1 compliment al gevallen zijn voor een andere gast.

Terug
Naar boven