Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja idd, oudere chicks zijn sowieso beter. Het is leuk om 3x per maand met 3 verschillende meisjes naar bed te gaan in de leeftijd 16-18, Waarom niet gewoon 1 chick die wat ouder/knapper/volgroeider, rijper is. Waar je alles mee kan delen, iedere dag ****ing geile coïtus mee hebt en die bij je blijft ipv 16 jaar en na 1 compliment al gevallen zijn voor een andere gast.

+1
Lang leve 20'ers.
Veel rijper tegenover die pubersletjes die je zo in bed praat.

Ik lijk jong dus kheb alleen succes bij jonge chicks :( fml

als je buff bent word je meestal ouder geschat, u mad?

Ik werd ook altijd jonger geschat, tot beledigend aan toe:mad:.

Nu met een baartje valt het gelukkig mee:D

heb alleen lichte baardgroei en rondlopen met snor staat me niet dusja, maar mag eigenlijk niet klagen heb geen moeite bij de vrouwtje's heb ook vaak vrouwen die ouder dan me zijn maar tis bij kenismaking dat ze me zo jong schatten k werd laatst nog om ID gevraagt bij de AH toen ik pakkie peuken nodig had..

Ik wou net zeggen,,, sinds me 16e heb ik nergens me ID hoeven laten zien. Kan zo 23+ tenten binnenlopen zonder problemen terwijl ik toch een relatief jong koppie en een dikke vette babyface heb. Heb nu zo lipsikje laten staan lawl. Wordt in sportschool 25 geschat als ik me 1 week niet scheer.

Of ik daarmee me voordeel doe.... hmmmm idk maar heb er geen last van.

Ik wou net zeggen,,, sinds me 16e heb ik nergens me ID hoeven laten zien. Kan zo 23+ tenten binnenlopen zonder problemen terwijl ik toch een relatief jong koppie en een dikke vette babyface heb. Heb nu zo lipsikje laten staan lawl. Wordt in sportschool 25 geschat als ik me 1 week niet scheer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

whahaha sorrie kon het niet laten :P

hihiihi vit D als pre workout, winning!

Sohardcore.jpg

Hhahahaha

Lol @ Anu,

En hee voor alle vit3 gebruikers merk je verschil?

Ik ga gewoon fappen, vandaag ook al. 3maanden iedere dag coïtus en dan oppeens 8 dagen niet is teveel van het goede voor me. Zal me proberen in te houden laatste 3 dagen voor epic cumshot.

Vandaag moet ik eraan geloven, voor het eerst in een eeuwigheid gefapt :(, en het voelde nergens naar. Fap = bad maar had het ff nodig voor me testlvl te verlagen.

Lol @ Anu,

En hee voor alle vit3 gebruikers merk je verschil?

Ik ga gewoon fappen, vandaag ook al. 3maanden iedere dag coïtus en dan oppeens 8 dagen niet is teveel van het goede voor me. Zal me proberen in te houden laatste 3 dagen voor epic cumshot.

Vandaag moet ik eraan geloven, voor het eerst in een eeuwigheid gefapt :(, en het voelde nergens naar. Fap = bad maar had het ff nodig voor me testlvl te verlagen.

Ik hoop dat je trollt rijst.

Want die vraag wordt al 2 maanden lang srs elke dag gesteld.

Ik hoop dat je trollt rijst.

Want die vraag wordt al 2 maanden lang srs elke dag gesteld.

Je test gaat er hoger van, maar omdat ik niet zoveel tijd had afgelopen tijd kon ik niet alles meer letterlijk mee volgen. Dus ik wil gewoon weten wat merk JIJ of degene die het gebruikt er nu PRECIES van. Ipv alle voordelen opnoemen die op het etiket staan.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 19:09 ----------

Teveel test wordt omgezet in oestrogeen

oestrogeen = shit

dus teveel test is fout,

test verlagen = fappen

Je test gaat er hoger van, maar omdat ik niet zoveel tijd had afgelopen tijd kon ik niet alles meer letterlijk mee volgen. Dus ik wil gewoon weten wat merk JIJ of degene die het gebruikt er nu PRECIES van. Ipv alle voordelen opnoemen die op het etiket staan.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 19:09 ----------

Teveel test wordt omgezet in oestrogeen

oestrogeen = shit

dus teveel test is fout,

test verlagen = fappen

srs

ik voel me steeds meer thuis in de keuken sinds ik vit d3 slik

Stelletje jankerds er is maar 1 manier omje testlevels skyhigh te boosten en dat is gewoon elke week die spuit erin.

:trollface:

Terug
Naar boven