Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zo te lezen heb je vrienden meer over Rijst.
Alles over gehad voor het chickie en nu al je vrienden kwijt.

Een echte man gaat namelijk na zijn vrienden in het weekend als zijn chick weg is.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 15:17 ----------

Berry Blast.

Nha, maak zelf de keuze om vrijdag/zaterdag avond niet mee te gaan. Me maatjes wonen allemaal ver weg, meeste al samenwonend of op kamers. Ik woon in Den Bosch, vaste groep komt uit Tilburg, Eindhoven, Best, Nijmwegen. Tis niet meer zoals vroeger even buiten chillen en 2 straten verder bij een vriend aankloppen. Tijden veranderen.. en ja natuurlijk wonen er ook bekende in Den Bosch maar heb goede plannen voor vandaag en ook goede plannen voor me trainingsshizzle.

Maar heeee, ik moet toegeven aan je uitgaan is veel minder geworden met me vaste maten laatste 2 maanden en komt idd ook door me vriendin. Contact heb ik er wel mee dus zal wel meevallen. Ga alleen niet meer mee chicks diggen :(

Zo te lezen heb je vrienden meer over Rijst.
Alles over gehad voor het chickie en nu al je vrienden kwijt.

Een echte man gaat namelijk na zijn vrienden in het weekend als zijn chick weg is.

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 15:17 ----------

Berry Blast.
Ik vond berry blast wel okay hoor, vind alles wat ik geprobeerd heb wel lekker, behalve chocola.

Eet maar op meisje xx

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/gebruik-jij-eens-261106/

LOL!!!!

Zo zie je maar weer, haters weten niet waar ik het over heb. Het is allemaal zo makkelijk... kijk in me posthistorie (voor kvk) toen ik nog iedere avond met Hitte uitgaanschicks wisselde haha.

Nja blijft grappig, wordt me ego alleen maar groter door om jullie jaloezie ffapfapapfpapfpafapffap.

OT:

Net ff gezellig bij familie gezeten; 2e deel van bffm straks lezen en theorie nog ff doorkijken zodat ik die maandag ga halen.

Vanavond wederom niet uit, me voeding loopt nog steeds perfect op de kcal nauwkeurig. Vanavond lekker eentje draaien met me neefje, vroeg naar bed en morgen ff lekker me rug laten werken.

als dat je 'bewijs' is... dat topic was volledig verzonnen, dus wil je zeggen dat jouw vriendin dat ook is?

ik drink altijd whey met melk, is best ideaal voor te bulken. easy kcals

als dat je 'bewijs' is... dat topic was volledig verzonnen, dus wil je zeggen dat jouw vriendin dat ook is?

Leuk excuus, nee is gewoon leuk om jou te dissen. Komop, wat stel JIJ nou voor? Maak even een opsomming voor me dan kan ik lachen. (serieuze vraag)

Maar he, blijf maar lekker volhouden held. Jij hebt het gelukkig goed getroffen, ik ben trouwens ook erg onder de indruk van je log. :hello:

Leuk excuus, nee is gewoon leuk om jou te dissen. Komop, wat stel JIJ nou voor? Maak even een opsomming voor me dan kan ik lachen. (serieuze vraag)

Maar he, blijf maar lekker volhouden held. Jij hebt het gelukkig goed getroffen, ik ben trouwens ook erg onder de indruk van je log. :hello:

blijkbaar niet veel aangezien jij meer karma hebt dan ik om een of andere reden:(

Bestel binnenkort Whey Vanille. heb nu Protien 4kg Berry Blast, smaakt heel anders dan die samples van Whey Perfection Berry Blast.

Is bijna op, maar wel met tegenzin. Tussen de kwark is die trouwens wel lekker ;)

Ik flikkerde het door m'n brinta en kwark :P Maar met water/melk was het ook lekker.

Oke, zo zie je maar dat smaken verschillen.:D
Gelukkig is whey in veel smaken te verkrijgen.

Heb ook PeptoPro zonder smaak, smaakt srs na kots.
Altijd neus dichtknijpen als ik dat na binnenwerk.

veel haat de laatste tijd srs

OT; rond 7 naar friendzoned chick om 2 uur lang weer op bed te liggen en gemasseerd te worden, daarna verder aan de wodka en weer naar de stad :)

1 vraag alleen, zal ik de vita d3 nemen voor de massage of voor het uitgaan?

die super creatine van b&f stinkt ook zo hard hé

Terug
Naar boven