- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Welke smaak had je?Pot Whey is eindelijk op. Wat een ranzige smaak.
In de toekomst ga ik geen nieuwe smaken meer proberen.
Ik hou het lekker bij Banaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke smaak had je?Pot Whey is eindelijk op. Wat een ranzige smaak.
In de toekomst ga ik geen nieuwe smaken meer proberen.
Ik hou het lekker bij Banaan.

Ik vond berry blast wel okay hoor, vind alles wat ik geprobeerd heb wel lekker, behalve chocola.Zo te lezen heb je vrienden meer over Rijst.
Alles over gehad voor het chickie en nu al je vrienden kwijt.
Een echte man gaat namelijk na zijn vrienden in het weekend als zijn chick weg is.
---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 15:17 ----------
Berry Blast.
Eet maar op meisje xx
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/gebruik-jij-eens-261106/
LOL!!!!
Zo zie je maar weer, haters weten niet waar ik het over heb. Het is allemaal zo makkelijk... kijk in me posthistorie (voor kvk) toen ik nog iedere avond met Hitte uitgaanschicks wisselde haha.
Nja blijft grappig, wordt me ego alleen maar groter door om jullie jaloezie ffapfapapfpapfpafapffap.
OT:
Net ff gezellig bij familie gezeten; 2e deel van bffm straks lezen en theorie nog ff doorkijken zodat ik die maandag ga halen.
Vanavond wederom niet uit, me voeding loopt nog steeds perfect op de kcal nauwkeurig. Vanavond lekker eentje draaien met me neefje, vroeg naar bed en morgen ff lekker me rug laten werken.
Ik vond berry blast wel okay hoor, vind alles wat ik geprobeerd heb wel lekker, behalve chocola.
ik drink altijd whey met melk, is best ideaal voor te bulken. easy kcals

als dat je 'bewijs' is... dat topic was volledig verzonnen, dus wil je zeggen dat jouw vriendin dat ook is?

ik drink altijd whey met melk, is best ideaal voor te bulken. easy kcals
Leuk excuus, nee is gewoon leuk om jou te dissen. Komop, wat stel JIJ nou voor? Maak even een opsomming voor me dan kan ik lachen. (serieuze vraag)
Maar he, blijf maar lekker volhouden held. Jij hebt het gelukkig goed getroffen, ik ben trouwens ook erg onder de indruk van je log.![]()

Ik flikkerde het door m'n brinta en kwarkOke gelukkig. Drink je het met melk?
Met melk vond ik het namelijk wel oke.
Maar met water/melk was het ook lekker.blijkbaar niet veel aangezien jij meer karma hebt dan ik om een of andere reden![]()
.
Ik flikkerde het door m'n brinta en kwarkMaar met water/melk was het ook lekker.

[Afbeelding niet meer beschikbaar], gewoon per shake een hele shakebeker vol, en dan nog wat melk tussendoor, zit je al aan 2 liter per dag.