XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hmmmmmmmmmmmm, dagje toch snel vol zo. Op en neer naar Scheveningen vanaf Den Bosch duurt toch best lang.

Dacht dat het een saai koud dagje ging worden. Vanavond zijn de plannen ook dood, oh **** ik realiseer me nu dat ik morgen voor de 2e op moet voor Theorie examen.

Is pas om 3 uur lees ik nu, dus kan lekker uitslapen kijk ik morgen wel na:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maat van me heeft me ff keihard zitten naaien stomme ter***lijer. Ik hoef die gozer de komende tijd niet meer te spreken.

Oh verkeerde topic. Mja, verhaal in 't kort: ik was gister portemonnee kwijt met 50 euro erin, vriend vindt portemonnee terug en geeft aan mij, 50 euro pleite, rest zat er nog in, kom er net dus achter dat hij die 50 euro zelf eruit heeft gehaald en dan tegen mij zeggen dat het 'gejat' is..

Die gast zal ik dus nooit meer vertrouwen met wat dan ook, zoiets doe je niet.

Oh verkeerde topic. Mja, verhaal in 't kort: ik was gister portemonnee kwijt met 50 euro erin, vriend vindt portemonnee terug en geeft aan mij, 50 euro pleite, rest zat er nog in, kom er net dus achter dat hij die 50 euro zelf eruit heeft gehaald en dan tegen mij zeggen dat het 'gejat' is..

Weet je het heel zeker?Ik zou toch een gepaste sanctie opleggen in dat geval.

zn wijf naaien voor die 50 euro.:cool:

Weet je het heel zeker?Ik zou toch een gepaste sanctie opleggen in dat geval.

Ja, hij heeft het toegegeven. Eerst ontkennen en boos worden dat ik hem ervan beschuldig en vervolgens toegeven, zielig gaan doen en zeggen dat die het wilde gaan gebruiken om een extra groot cadeau te gaan kopen voor m'n verjaardag volgende week, the ****?

Ja, hij heeft het toegegeven. Eerst ontkennen en boos worden dat ik hem ervan beschuldig en vervolgens toegeven, zielig gaan doen en zeggen dat die het wilde gaan gebruiken om een extra groot cadeau te gaan kopen voor m'n verjaardag volgende week, the ****?

Lawl, wat een stumper.Zou het tegen iedereen vertellen die het horen wil, is ie gelijk uitgescheten in je vriendenkring.
En natuurlijk die 50 piek terug met een passende schadevergoeding.

Jezus serieus. Das echt te triest. Je anderen vrienden zijn neem ik aan ook pissd op die gozer?

stelen van die rijke tata's :roflol:

Ik vertrouw soieso geen vrienden, ben te vaak ge****ed daarvoor
:fa:

Motivator+-+Theres+the+Door.jpg

:p

ffs niet weer gore shitzooi, BANN

Terug
Naar boven