Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

WTF IS DIT, gadverdamme instant scherm kots.

j/k

fapfapfapfpafpapfpapfpfap

jummy wat is dit voor een fapvoer..

Larssonn, wat zou jij doen als je €50 vindt waar geen naam op staat?

Dat is direct verdwenen in mijn zak, als ik de keuze had.

Stond er nou een naam op, of als ik wist van wie die was zou ik eventueel nog een overweging maken om het terug te geven, maar idd als het een goede vriend is dan paars ik het wel terug.

Lawl, wat een stumper.Zou het tegen iedereen vertellen die het horen wil, is ie gelijk uitgescheten in je vriendenkring.
En natuurlijk die 50 piek terug met een passende schadevergoeding.

Jezus serieus. Das echt te triest. Je anderen vrienden zijn neem ik aan ook pissd op die gozer?

Probleem is dus een beetje dat de ene helft mijn kant kiest terwijl de andere helft gelooft dat hij het wilde gebruiken voor m'n verjaardag. Was toen geflipt en heb een paar verkeerde dingen gezegd tegen hun waar ik eerlijk gezegd spijt van heb nu. Zou zonde zijn als nu hierdoor de hele groep uit elkaar tyft, maar ja, ik zie het wel..

ffs niet weer gore shitzooi, BANN

WTF IS DIT, gadverdamme instant scherm kots.

j/k

fapfapfapfpafpapfpapfpfap

jummy wat is dit voor een fapvoer..

Mis ik iets?

Stond er nou een naam op, of als ik wist van wie die was zou ik eventueel nog een overweging maken om het terug te geven, maar idd als het een goede vriend is dan paars ik het wel terug.

Lezen rijst, lezen.:p

Het zat in mijn portemonnee en hij kwam 'm zelf brengen want hij weet hoe mijn portemonnee eruit ziet. ;)

Probleem is dus een beetje dat de ene helft mijn kant kiest terwijl de andere helft gelooft dat hij het wilde gebruiken voor m'n verjaardag. Was toen geflipt en heb een paar verkeerde dingen gezegd tegen hun waar ik eerlijk gezegd spijt van heb nu. Zou zonde zijn als nu hierdoor de hele groep uit elkaar tyft, maar ja, ik zie het wel..

Wtf en wat dan nog?Al gaf die het aan de weeskindertjes in afrika maakt toch geen kont uit jatten is jatten.
Larssonbrah srsly met wat voor mensen ga jij om?:(

Ja marcel ik las en ik weet, en er was net een trol-post met ongeveer 50 poep-coïtus plaatjes.

Alstu voor de info x

Het zat in mijn portemonnee en hij kwam 'm zelf brengen want hij weet hoe mijn portemonnee eruit ziet. ;)

Homovriend dan. En idd, jatten = jatten.

En extra groot verjaardagscadeau van je eigen geld, van dat geld had je ook een dikke vette rol van kunnen draaien waar je de beste trip van je leven mee hebt.

FUUAAAARKKKK nice, op espn america word live de winter x-games uitgezonden :D:D
nu snowboard half pipe

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 21:40 ----------

oja en over 5min is domino's bezorger er en begint ook miami heat - chicago bulls. good sunday evening

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 21:41 ----------

oja en over 5min is domino's bezorger er en begint ook miami heat - chicago bulls. good sunday evening

:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

FUUAAAARKKKK nice, op espn america word live de winter x-games uitgezonden :D:D
nu snowboard half pipe

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 21:40 ----------

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 21:41 ----------

linkje voor bulls-heat?

I raise you with:

2dhutr4.jpg

wtf @ lul over schouder

Heerlijk uitgeslapen!

JALOERRRRRSSS!

Afgelopen weekend naar Ruigoord geweest. Was erg gezellig maar ik ben echt nog steeds ****ing brak.

Ns is zowaar op tijd :D nu ik nog... :(

Terug
Naar boven