AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

cVanmiddag me theorietoets doen van auto, 2e kans zal wel goed gaan.

EN ohja, 2 uurtjes nachtcafé lol:

6f04xs.png

cVanmiddag me theorietoets doen van auto, 2e kans zal wel goed gaan.

EN ohja, 2 uurtjes nachtcafé lol:

6f04xs.png

1. Hoe kan het dat bij jou de karma interface een andere indelingdeling heeft dan bij mij

2. Ik heb je voor het laatst woensdag karma gegeven en niet 10000 keer gister

3. Of probeer je te laten zien hoevaak je gequote bent? :roflol:

Denk altijd gelijk aan karma bij jou

Nee was quote, karma staat nu niks boeiends tussen.

Gewoon, zoals de gewoonlijke kvk's. Vandaag nog niet veel binnen gekregen. Nog maar 20 tot het laatste streepje :). Is vandaag wel haalbaar als iedereen z'n steentje bijdraagt.

Ohja, en vandaag weer een plekje opgeschoven. Doel = Ruud inhalen :)

Laatst bewerkt:
Oh ik was kind aan huis op Ruigoord hoor :) Ging er vroeger elke maand heen voor TranceOrient Express. Vond het er geweldig en het is nog steeds leuk. Het is alleen altijd klote om vervoer van en naar Amsterdam te regelen, want waus achter het stuur stappen is natuurlijk not-done. Wat is er 17 maart?

Oh ik was kind aan huis op Ruigoord hoor :) Ging er vroeger elke maand heen voor TranceOrient Express. Vond het er geweldig en het is nog steeds leuk. Het is alleen altijd klote om vervoer van en naar Amsterdam te regelen, want waus achter het stuur stappen is natuurlijk not-done. Wat is er 17 maart?

ziek, ik was er in oktober bij op Wiltgroei en op 17 maart is er Nachtdienst, die helaas wel al uitverkocht is. ik kom niet uit amsterdam dus het vervoer is indd erg k*t (bus naar sloterdijk die 1x per uur gaat) ikzelf heb iig nog nooit iets meegemaakt wat maar enigszins lijkt op ruigoord ;p

Weet iemand of je dit spul ook bij de Kruidvat kan kopen en voor hoeveel?
red-eye-original_0_0.png

Hooikorts met dit weer:roflol::roflol::roflol:

Ben benieuwd hoe je hoofd er dan uitziet in het voorjaar:D

Waarom koop je niet van die anti allergie pilletjes, werkt alst gezegend.

Discussiëren met Moraalridder. :D

Hahaha weet niet of die kuurt.

Spiegels vergrote vergroten altijd de boel.

Hoe lang trainde die ook alweer, een jaar ofzo toch? Dat kan echt niet. Omin kast deze mannnnnnnnnn wiejow.

Arm vertekent wel. Ziet eruit als 50 cm

Terug
Naar boven