XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik wil foto's gaan posten om mijn vet% te weten, welke foto's moet ik dan allemaal posten

Dat mijn zoon fluitend over gaat naar gr.3.. I'm proud. :heart:

zeg dat nou niet, nu gaan de meeste fantaseren :fa:

Dat ligt eraan... is het een getint kindje?

en daar gaan we weer, phaggot whiteknights

Gefeliciteerd! Zet hem aan om DBB te worden! vroeg beginnen = grote potentie :P !

Is het niet lastig BB + alleenstaande moeder ? Ik vind BB op zigzelf al veel tijd kosten
Thanks.. BB, 32 uur werken, kind, hond en druk sociaal leven.
kwestie van plannen en zorgen dat je af en toe even je momentjes in past voor jezelf.

Als hij enigszins op zijn papa en mama lijkt heeft hij veel potentie in de sport. Hij lijkt nu al een brede bouw te hebben (geen iel kindje, mooi brede schoudertjes zonder dik te zijn) enige is dat hij waarschijnlijk erg lang gaat worden (ik ben 1.78m, papa is 1.94m) Maar ach.. 3x raden waar mama op aan gaat sturen. :D

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 20:41 ----------

Ga jij eens braaf ergens anders lezen ipv hier lopen stieren. Nu weten we het wel.

Alpha spelen op het internet heeft ook zn charmes ? K snap niet waarom iedereen altijd zo overdreven macho doet..

En k ben niet eens whiteknight heb verder geen bedoelens ik vroeg het me alleen af u beta phag.

kom op, als een man precies hetzelfde had gezegd over zijn zoontje zou niemand ook maar doorgevraagd hebben. nitwit, je snapt dat je die aandacht alleen maar krijgt omdat er een v in je stats staat, dus wissel even lekker msn uit met whami,db80,grosje,trium,anu en weet ik veel wie en laat
ze lekker privé over je heen kwijlen

Och och, zijn we weer zo ver. Waarom gaan jullie niet in real life vechten, jwt?

Vandaag niks waardoor mijn dag zo goed is, alleen het feit dat het nieuwe semester net begonnen is, en in het eerste semester zo goed als afgesloten heb en het met de rest van mijn leventje ook wel lekker gaat.

kom op, als een man precies hetzelfde had gezegd over zijn zoontje zou niemand ook maar doorgevraagd hebben. nitwit, je snapt dat je die aandacht alleen maar krijgt omdat er een v in je stats staat, dus wissel even lekker msn uit met whami,db80,grosje,trium,anu en weet ik veel wie en laat
ze lekker privé over je heen kwijlen
Dus.. Ik mag niet gewoon trots zijn en dit melden? Het is een 'wat maakte jouw dag goed' topic. Daar kan ik gewoon vrij in posten. Als het je niet bevalt; lekker in jezelf gaan zitten zeuren, niet hier.

Als de 1 of ander hier blij is met de scheet die hij eindelijk kon lozen, dan mag dat hier ook vermeld worden en dan wordt daar ook op gereageerd.
Als ik wil vermelden dat ik trots ben op mijn kind (legitieme reden om blij te zijn) dan vermeld ik dat.

Er zullen reacties op komen, soit. Dat gezanik van jouw in ELK topic waar op mij gereageerd wordt begint bloed irritant te worden.
Stop met reageren als een puber en negeer wat je niet uit kan staan. Getuigd van meer volwassen verstand dat wat je nu doet.
Kansloos gezeik.

Omdat ik een vrouw ben kan ik niets meer posten, omdat andere dan reageren om wat voor reden dan ook? **** off

Ook even met mij uitwisselen aub. :kiss:

Terug
Naar boven