Bij mij nog slechter hoor
amper 60 maar wel zonder been training, nu naar gymVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij nog slechter hoor
amper 60 maar wel zonder been training, nu naar gymik wil foto's gaan posten om mijn vet% te weten, welke foto's moet ik dan allemaal posten
Dat mijn zoon fluitend over gaat naar gr.3.. I'm proud.![]()
Ja.
Nope.
Veel Nederlandser dan hij gaat het niet worden.Nope.Veel Nederlandser dan hij gaat het niet worden.
Dat mijn zoon fluitend over gaat naar gr.3.. I'm proud.![]()
!
Zogenaamd ''geïnteresseerd''.Thanks.. BB, 32 uur werken, kind, hond en druk sociaal leven.Gefeliciteerd! Zet hem aan om DBB te worden! vroeg beginnen = grote potentie!
Is het niet lastig BB + alleenstaande moeder ? Ik vind BB op zigzelf al veel tijd kosten

Ga jij eens braaf ergens anders lezen ipv hier lopen stieren. Nu weten we het wel.
Dus.. Ik mag niet gewoon trots zijn en dit melden? Het is een 'wat maakte jouw dag goed' topic. Daar kan ik gewoon vrij in posten. Als het je niet bevalt; lekker in jezelf gaan zitten zeuren, niet hier.kom op, als een man precies hetzelfde had gezegd over zijn zoontje zou niemand ook maar doorgevraagd hebben. nitwit, je snapt dat je die aandacht alleen maar krijgt omdat er een v in je stats staat, dus wissel even lekker msn uit met whami,db80,grosje,trium,anu en weet ik veel wie en laat
ze lekker privé over je heen kwijlen