Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

fpafapfapfap 6 balkjes. kvk bishes op naar top 10

Wat een kansloze discussie :roflol::roflol::roflol:
Gezeik om niks.

images?q=tbn:ANd9GcTnjIE07Y-KRTY9ELgS66OKPAaCtjwoOEQM-t7708kSX0QIGx0y_8nG8bCkBA.jpg

M'n zei dat ik te gespierd ben geworden, dat het niet mooi meer is en ik er nu alleen maar onaantrekkelijker uit zie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

M'n zei dat ik te gespierd ben geworden, dat het niet mooi meer is en ik er nu alleen maar onaantrekkelijker uit zie

Mijn ma ook: zo brede armen dat je krijgt, is niet, stoot je vrouwen mee af. Vroeger waren je dunne armen veel mooier. Mn armen zijn nog altijd ****ing dun :mad: Mss wel 5cm bij gekomen maar is niets, veel te weinig, kan niets liften met mn biceps, die sucken ****ing zwaar.

Straks rug training, FUAARRKK maakt altijd mijn dag goed!

Zo, eindelijk eens fatsoenlijk geslapen. Lol @ foto's op facebook, nu weet ik zeker dat ze niks gaat flikken. Nja, de zus blijft een leuk object, vandaag maar eens een afspraak maken om er te blijven eten :D

Vanavond lekker schouders/triceps, totaal geen planning voor vandaag maar ga er met een goed gevoel in.

http://www.youtube.com/watch?v=jZhQOvvV45w&ob=av2e

Nu ff ontbijten en me meals gaan tellen.

:roflol:

Wederom zal mijn avond goed verlopen. Zodra ik in mijn eigen vertrek ben, zal ik over u filosoferen, allicht komt u voor in een van mijn nachtelijke fantasieën.

Nja, kan beter. Eerst ff eten anders kan ik vanmiddag niet gaan trainen

En niet nummer van Aron de Graaf

Nu kom je toch wel op slecht blaadje, stond je al bij velen maar nog niet bij mij. Als je mn posts naar Nitwit toe leest zie je dat ik dr niet naar de mond praat. Vraag het dr zelf, ze kan vast bevestigen dat ik in sommige van mn antwoorden een echt ******** ben :D.
Nu ben jij bezig, 'look at me, look at me, I'm so freakingly though cuz I can act like I don't care about women'. Srs, ga je met iets anders bezig houden. Ik ga Nitwit niet slechter of beter behandelen dan iemand anders omdat ze een vrouw is... Als jij, zij of gelijk wie dat niet leuk vind is dat pech voor hen. Of ben je gewoon jelly dat sommige personen gewoon interessantere dingen te zeggen hebben dan jij?

lol als je dan Engels gaat praten zorg er dan op z'n minst voor dat je Engels KAN :roflol:

Terug
Naar boven