MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

kom op, als een man precies hetzelfde had gezegd over zijn zoontje zou niemand ook maar doorgevraagd hebben. nitwit, je snapt dat je die aandacht alleen maar krijgt omdat er een v in je stats staat, dus wissel even lekker msn uit met whami,db80,grosje,trium,anu en weet ik veel wie en laat
ze lekker privé over je heen kwijlen

Ik vraag zovaak dingen aan mensen, beetje coïtusistisch gewoon omdat ze een vrouw is moet ik meerdere bedoelingen hebben ?
Je zit zeker vast in je pubertijd.
of ooh nee nu ik over jou en je pubertijd stoornis begin moet ik zeker ook gelijk verliefd op je zijn ?

T word eens tijd dat je ballen gaan dalen en je een paar haartjes krijgt

ik ga niet weer de e-hero uithangen, het irriteert me alleen mateloos dat iedereen ineens zogenaamd geintresseerd is in vrouwelijke posts

Als hij enigszins op zijn papa en mama lijkt heeft hij veel potentie in de sport. Hij lijkt nu al een brede bouw te hebben (geen iel kindje, mooi brede schoudertjes zonder dik te zijn) enige is dat hij waarschijnlijk erg lang gaat worden (ik ben 1.78m, papa is 1.94m) Maar ach.. 3x raden waar mama op aan gaat sturen. :D
.

Ik wou dat mijn ouders mij steunde in de sport :(
Jou zoon kan dan ook nog eens terecht bij jou voor voeding/training. Hij heeft effe geluk :o (mijn moeder: (een blik tonijn per dag? Niet goed wijs jong!')

Ik wou dat mijn ouders mij steunde in de sport :(
Jou zoon kan dan ook nog eens terecht bij jou voor voeding/training. Hij heeft effe geluk :o (mijn moeder: (een blik tonijn per dag? Niet goed wijs jong!')

Inderdaad, lijkt me wel lijp als je ouders je stimuleren om goed te eten en te sporten, heb je in iedergeval een grote voorsprong op de rest!
Ik weet wel dat mijn zoon een speen krijgt met een dumbbell er aan, Trainen zal ie.

Ik mag hopen dat ze daar niet op aanstuurt. Zou behoorlijk treurig zijn. Lekker laten doen wat hij leuk vindt.

Inderdaad, lijkt me wel lijp als je ouders je stimuleren om goed te eten en te sporten, heb je in iedergeval een grote voorsprong op de rest!
Ik weet wel dat mijn zoon een speen krijgt met een dumbbell er aan, Trainen zal ie.
+1
pepper your angus for AngelusJr dbb! krijgt een elitemembership voor zn babyshower:cool:

Ik mag hopen dat ze daar niet op aanstuurt. Zou behoorlijk treurig zijn. Lekker laten doen wat hij leuk vindt.

Stimuleren om goed te eten is echt niet treurig, juist gezond.
Treurig is een kind met diabetes over of ondergewicht. en de sport mag hij of zij natuurlijk zelf uitkiezen maar word door mij iig wel verplicht.

En geloof me als je als ouder fanatiek met de sport bezig vind zal je kind het iig in de jongere jaren tegenopkijken en denk ik ook mee zou willen doen!

Tshh don't be mirrin at mah kids bishes

Als hij wil schaken o.i.d. moet hij dat lekker zelf weten! ;) Maar als hij ook maar enigszins interesse laat zien voor deze sport, zal ik hem zeker begeleiden en stimuleren.

Elke sport overigens. Ik vind het belangrijk dat mijn kind sport.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 21:07 ----------

Uit verband trekken is ook een vak.

kom op, als een man precies hetzelfde had gezegd over zijn zoontje zou niemand ook maar doorgevraagd hebben. nitwit, je snapt dat je die aandacht alleen maar krijgt omdat er een v in je stats staat, dus wissel even lekker msn uit met whami,db80,grosje,trium,anu en weet ik veel wie en laat
ze lekker privé over je heen kwijlen
Nu kom je toch wel op slecht blaadje, stond je al bij velen maar nog niet bij mij. Als je mn posts naar Nitwit toe leest zie je dat ik dr niet naar de mond praat. Vraag het dr zelf, ze kan vast bevestigen dat ik in sommige van mn antwoorden een echt ******** ben :D.
Nu ben jij bezig, 'look at me, look at me, I'm so freakingly tough cuz I can act like I don't care about women'. Srs, ga je met iets anders bezig houden. Ik ga Nitwit niet slechter of beter behandelen dan iemand anders omdat ze een vrouw is... Als jij, zij of gelijk wie dat niet leuk vind is dat pech voor hen. Of ben je gewoon jelly dat sommige personen gewoon interessantere dingen te zeggen hebben dan jij?

Laatst bewerkt:
Stimuleren om goed te eten is echt niet treurig, juist gezond.
Treurig is een kind met diabetes over of ondergewicht. en de sport mag hij of zij natuurlijk zelf uitkiezen maar word door mij iig wel verplicht.

En geloof me als je als ouder fanatiek met de sport bezig vind zal je kind het iig in de jongere jaren tegenopkijken en denk ik ook mee zou willen doen!

Tshh don't be mirrin at mah kids bishes

er is niets mis met goed eten, maar het gaat erom dat een kind doet wat het leuk vindt. Dat was mijn punt, sippe zak

mijn kinderen gaan later opgroeien met eiwitshakes. Als ze 1,5 zijn krijgen ze blikjes tonijn en leren ze hoe ze het open moeten maken. Dan met 2 jaar kunnen ze wel nootjes etc hebben en leven op caps. Als avondeten krijgen ze bij een leeftijd van 5 een bord vol met allerlei soorten capsules.

Naar school ook een broodtrommeltje met caps en proteinbars

Och och, zijn we weer zo ver. Waarom gaan jullie niet in real life vechten, jwt?

Vandaag niks waardoor mijn dag zo goed is, alleen het feit dat het nieuwe semester net begonnen is, en in het eerste semester zo goed als afgesloten heb en het met de rest van mijn leventje ook wel lekker gaat.

Wat studeer je man ? is lekkergevoel als je een semester goed afsluit :D echt zo van FUAARKKK
K wou dat ik dat had :O

Nu kom je toch wel op slecht blaadje, stond je al bij velen maar nog niet bij mij. Als je mn posts naar Nitwit toe leest zie je dat ik dr niet naar de mond praat. Vraag het dr zelf, ze kan vast bevestigen dat ik in sommige van mn antwoorden een echt ******** ben :D.
Nu ben jij bezig, 'look at me, look at me, I'm so freakingly though cuz I can act like I don't care about women'. Srs, ga je met iets anders bezig houden. Ik ga Nitwit niet slechter of beter behandelen dan iemand anders omdat ze een vrouw is... Als jij, zij of gelijk wie dat niet leuk vind is dat pech voor hen. Of ben je gewoon jelly dat sommige personen gewoon interessantere dingen te zeggen hebben dan jij?

Niet dat het mij verder wat uitmaakt maar jouw epic comments in haar log springen er anders wel uit ouwe.
In welke logjes post jij nog meer zo fanatiek?

dat ik vrij was vandaag dus kon ik de hele dag op de bank liggen

Niet dat het mij verder wat uitmaakt maar jouw epic comments in haar log springen er anders wel uit ouwe.
In welke logjes post jij nog meer zo fanatiek?

dit, tuurlijk mag nitwit posten wat ze wil en het was ook niet mijn bedoeling om haar aan te vallen, eerder die whiteknights die liggen te fappen als ze de eerste zijn met een reactie op een post van een vrouw

dit, tuurlijk mag nitwit posten wat ze wil en het was ook niet mijn bedoeling om haar aan te vallen, eerder die whiteknights die liggen te fappen als ze de eerste zijn met een reactie op een post van een vrouw
Ok, helder. :)

Wat studeer je man ? is lekkergevoel als je een semester goed afsluit :D echt zo van FUAARKKK
K wou dat ik dat had :O

Eerstejaars Bedrijfskunde, RU Nijmegen. Waarschijnlijk 5/5 gehaald dus dat zou wel lekker zijn.
Wat studeer jij dan?

I feel you brah.;)

waarom fapt niemand op mijn reacties:(

Terug
Naar boven