fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat mijn harde schijf die in thailand stinkt naar zweet van een indo, en nu kan ik iedereen dr mee pesten![]()

Ik ging net trainen, daarna even naar de mac een Mcflurry fruit halen. Ik loop de mac binnen staan er 2 ongeloofelijk lelijke wijven voor de deur en ze zijn ook nog is dik.
Ik loop langs en een van die wijven zegt tegen de andere, "heb je net getraind en ga je daarna naar de mac, dat heeft toch ook geen nut"
Dus ik zeg, "Ik kan het tenminste hebben, wat jij hier doet snap ik niet"
Begint dat wijf te janken en te schelden tegen mij. Ik mc flurry gehaald en weer terug, is ze net gekalmeerd. Zeg ik: "Hmmm lekker zon McFlurry", en ze begint weer te janken hahahhaha
![]()

gwn de hele tijd die harddisk voor hun neus hangen (hij is maar 2,5 " geloof ik). mn broertje heeft er al deo opgespoten maar het stinkt nog steeds

dat mijn harde schijf, die in thailand stinkt naar zweet van een indo, hier volgt normaal gezien een pv en lijdend voorwerp, en nu kan ik iedereen dr mee pesten
![]()
gwn de hele tijd die harddisk voor hun neus hangen (hij is maar 2,5 " geloof ik). mn broertje heeft er al deo opgespoten maar het stinkt nog steeds![]()
vage HD bedoel je.
vage HD bedoel je.
die harde schijf ruikt precies naar het huis van mn buurman echt nasty gewoon.
Dooie vis.
nee een bakvis
Je ne give a **** pas.nee een bakvis
bakvis is joranr en joranr is bakvis snappie?
nee een bakvis
bakvis is joranr en joranr is bakvis snappie?
vage HD bedoel je.
die harde schijf ruikt precies naar het huis van mn buurman echt nasty gewoon.

Ben je van plan er 1 terug te schrijven?Dat ik een kaart heb gekregen!Of is dat niet positief? :|

jouw zin slaat op niks man -_-'
jouw zin was in dezelfde vorm als deze zin: "Angelus die een grote e-hero is, en toen moesten we allemaal lachen"
na die 'is' moet nog een pv en lijdend voorwerp of gezegde komen, bijvoorbeeld: "Angelus die een grote e-hero is, trapte(pv) in een drol(gezegde), en toen moesten we allemaal lachen"
snap je het nu? domme kleuter!
ps: uiteraard moet er na elke "Angelus", en in jouw geval "Mijn harde schijf", nog een komma komen, maar die les houden we voor volgende week
ps2: en ook onthouden dat "en toen" geen goede zinsconstructie is. Maar het leek me te vergezocht om moeilijke woorden als "vervolgens", "daarna",... te gebruiken, die jij waarschijnlijk nog niet eens snapt![]()
zie je het voor je angelus als docent XD
oke zo goed?ipv de lolbroek uit te hangen zou je je zin beter eens verbeteren zodat we je onzin tenminste kunnen begrijpen![]()