MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik heb geen blauwtje gelopen bij een lekker meisje :)

Laatste werkdag :) dan weekend.

Het nieuws ging snel de wereld over...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
PhotoHappyBusinessMan2.jpg

success_new.jpg

niet iedereen was er even blij mee
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo'n dikke aso in de sportschool net. Zijn auto was afgebrand door 1 of andere pyromaan zegt hij.

Begint die kerel te zeggen: "Als ik die kerel te pakken krijg dan steek ik hem ****** hard in de fik, maakt me niet uit als ik weer de bak in moet. Als hij mijn auto in de fik mag zetten dan mag ik hem kapot branden."

Moest er wel even om lachen. :)

Vandaag vrij!

Wat heb jij te klagen vandaag

Verveel me de pestpleuris.

Mijn opgeknapte slaapkamer. :D En mijn jurkje dat vandaag eindelijk binnen is gekomen.

Normaal als de avatar weg is en het karma weegschaaltje betekend dit dat iemand geband is.
Nog steeds hoor, het is gewoon de manier hoe het forum werkt, snap zelf ook niet dat de makers van deze forum software niet eerst kijken of iemand geband is en hem dan pas als ingelogde gebruiker te vertonen.

Lang leve de logica!

Blijkbaar toch niet... :(:(

joranr is offline
Competitive Bodybuilder

Laatste activiteit: Vandaag 10:54

je kan nog inloggen als je gebanned bent, er komt dan gewoon een bericht te staan dat je gebanned bent en je kan dan geen fora bekijken. Dat 'laatste activiteit'-gedoe betekent gewoon dat joranr het nog steeds niet heeft geaccepteerd dat niemand hem hier wilt:roflol:

Bovenstaande post maakt mijn dag goed.

Kun je daar wat meer over vertellen? :popcorn:

Haha, hier komt het:
De jurk is uitgevoerd in een "slangenprint" en heeft een asymmetrische halslijn. Het is een jurk in de kleuren zand / licht grijs / taupe en antraciet.

Ik heb volgende week een bruiloft (achterneef gaat trouwen), dus ga 'm dan dragen. :D

Haha, hier komt het:
De jurk is uitgevoerd in een "slangenprint" en heeft een asymmetrische halslijn. Het is een jurk in de kleuren zand / licht grijs / taupe en antraciet.

Ik heb volgende week een bruiloft (achterneef gaat trouwen), dus ga 'm dan dragen. :D

Need a date?

Dat joranR een 2 maandenban heeft

Terug
Naar boven