- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet iets schrijven over een mode stroming van deze eeuw. Suggesties iemand?

Yeah right, normaal niet eens 1tje kunnen en nu opeems 8. Hoeveel tijd zit er tussen?

omgg zo'n stoere chick trainde vandaag in gewicht gedeelte, gewoon met zo'n hoody en ze had capuchon op, best hardcore vond ik.. maar toen begon ze te staren, niet flirterig, maar alsof ze me wou vermoorden...(srs) ik liep uiteindelijk langs haar richting kleedkamer, en ze gad me echt zo'n blik alsof ze mij uit elkaar wou trekken, zelfs toen ik een halve meter naast haar stond... in mijn gedachte was ik echt van isthisreallife.jpg en ja, ik staarde gewoon terug, dankzij 1 week no fap![]()

confusedomgg zo'n stoere chick trainde vandaag in gewicht gedeelte, gewoon met zo'n hoody en ze had capuchon op, best hardcore vond ik.. maar toen begon ze te staren, niet flirterig, maar alsof ze me wou vermoorden...(srs) ik liep uiteindelijk langs haar richting kleedkamer, en ze gad me echt zo'n blik alsof ze mij uit elkaar wou trekken, zelfs toen ik een halve meter naast haar stond... in mijn gedachte was ik echt van isthisreallife.jpg en ja, ik staarde gewoon terug, dankzij 1 week no fap![]()
Elfstedentocht gaat niet door!!!!!!!!!!!
![]()
Yes happy!![]()
Zolang je het zelf maar geloofd.......
Denk 10% no-fap en 90% placebo
nee srs lerson, voel me geweldig, zonder pre workout zelfs, na mijn training had ik nog ****ing veel energie, terwijl ik normaal sacho ben na trainen, ik zat zelfs een liedje van coldplay te zingen op de terug weg (srs)
1000 euries betaald gekregen en dat met gemid. 12 uur in de week (student)
grats