Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Paar pieken verdiend vandaag.:)

Ik moet iets schrijven over een mode stroming van deze eeuw. Suggesties iemand?

Rvc, Blind en Sturkeboom weg Ajax.
Dit maakt de weg vrij voor Johan Cruijff.

Heerlijk

Yeah right, normaal niet eens 1tje kunnen en nu opeems 8. Hoeveel tijd zit er tussen?

Idd 8x120 dan ligt je 1 rm op 140 ofzo.

3 weken tussen de laatste poging niet gedeadlift. Nieuw schema(log), en dit was tussendoor een training met jackripper. Me max was 115x 3 met deadstop, 120 0x . Deze was touch and go.

140 hmmm, als ik de eerste 30 cm over mag slaan misschien , denk niet dat ik dat van de grond af krijg momenteel. Maar 140 is wel me doel voot na me huidige schema :D

Laatst bewerkt:
1000 euries betaald gekregen en dat met gemid. 12 uur in de week (student)

moeders naar de winkel geboden om garnalen en liters chocomel te halen
bulk is gonna be strong
vp 20% :(
who cares

omgg zo'n stoere chick trainde vandaag in gewicht gedeelte, gewoon met zo'n hoody en ze had capuchon op, best hardcore vond ik.. maar toen begon ze te staren, niet flirterig, maar alsof ze me wou vermoorden...(srs) ik liep uiteindelijk langs haar richting kleedkamer, en ze gad me echt zo'n blik alsof ze mij uit elkaar wou trekken, zelfs toen ik een halve meter naast haar stond... in mijn gedachte was ik echt van isthisreallife.jpg en ja, ik staarde gewoon terug, dankzij 1 week no fap:D

omgg zo'n stoere chick trainde vandaag in gewicht gedeelte, gewoon met zo'n hoody en ze had capuchon op, best hardcore vond ik.. maar toen begon ze te staren, niet flirterig, maar alsof ze me wou vermoorden...(srs) ik liep uiteindelijk langs haar richting kleedkamer, en ze gad me echt zo'n blik alsof ze mij uit elkaar wou trekken, zelfs toen ik een halve meter naast haar stond... in mijn gedachte was ik echt van isthisreallife.jpg en ja, ik staarde gewoon terug, dankzij 1 week no fap:D

Zolang je het zelf maar geloofd....... :o
Denk 10% no-fap en 90% placebo

Heldere hemel, zonnetje, bijna geen wind, en schitterend ijs.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

confused

good job bro
no fap ftw

Misschien had ze een weekje 'niet-vingeren' achter de rug? :dunno:

Elfstedentocht gaat niet door!!!!!!!!!!!

loldog.jpg

Yes happy!:)

leedvermaak ? Heb je de ellende van andere mensen echt nodig om een goede dag te hebben... ?

Maar goed ik ben er ook wel bij om. Al die fokking Hollanders die komen schreeuwen en zuipen onder het mom van een feestje...

Zolang je het zelf maar geloofd....... :o
Denk 10% no-fap en 90% placebo

nee srs lerson, voel me geweldig, zonder pre workout zelfs, na mijn training had ik nog ****ing veel energie, terwijl ik normaal sacho ben na trainen, ik zat zelfs een liedje van coldplay te zingen op de terug weg (srs)

nee srs lerson, voel me geweldig, zonder pre workout zelfs, na mijn training had ik nog ****ing veel energie, terwijl ik normaal sacho ben na trainen, ik zat zelfs een liedje van coldplay te zingen op de terug weg (srs)

sjiet, ik moet het ook eens goed doen

Terug
Naar boven