AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

nee srs lerson, voel me geweldig, zonder pre workout zelfs, na mijn training had ik nog ****ing veel energie, terwijl ik normaal sacho ben na trainen, ik zat zelfs een liedje van coldplay te zingen op de terug weg (srs)

haha goed om te horen man, zit ook iedereen te eyeballen. Zat net een meisje van 17-18 de hele tijd te fietsen in de gym, af en toe wat oogcontact en toen ik dr deur openliet voor haar zei ze op zo'n zachte, lieve stem ; dank je wel lekker ding:o

laatste 2 woorden niet alleen :(

haha goed om te horen man, zit ook iedereen te eyeballen. Zat net een meisje van 17-18 de hele tijd te fietsen in de gym, af en toe wat oogcontact en toen ik dr deur openliet voor haar zei ze op zo'n zachte, lieve stem ; dank je wel lekker ding:o

haha

mijn hart zou weg smelten:eek:

ik wil de rug van waterpoloer:(

waterpoloer is speciaal:( (srs)

u mirrin my back bro?

word zo'n beetje uitgenodigd door chick van zaterdag om uit te gaan met haar en wat vrienden, mijn vrienden willen natuurlijk niet. dan maar in me uppie

wie is me wingman, haal je wel op bij alkmaar centraal

word zo'n beetje uitgenodigd door chick van zaterdag om uit te gaan met haar en wat vrienden, mijn vrienden willen natuurlijk niet. dan maar in me uppie

wie is me wingman, haal je wel op bij alkmaar centraal
yeaaaaah buddy

te ver weg :(

Terug
Naar boven