XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

word zo'n beetje uitgenodigd door chick van zaterdag om uit te gaan met haar en wat vrienden, mijn vrienden willen natuurlijk niet. dan maar in me uppie

wie is me wingman, haal je wel op bij alkmaar centraal

:roflol::roflol::roflol:

Wat is er loos met je vrienden? Of zijn die vriendinnen niet zo lekker.

word zo'n beetje uitgenodigd door chick van zaterdag om uit te gaan met haar en wat vrienden, mijn vrienden willen natuurlijk niet. dan maar in me uppie

wie is me wingman, haal je wel op bij alkmaar centraal

vind je dat niet beetje awkward? om de enige nieuwe in de groep te zijn?

:roflol::roflol::roflol:

Wat is er loos met je vrienden? Of zijn die vriendinnen niet zo lekker.

vrienden hebben morgen werk en de andere 'geen zin' waar ik heenga zijn vrienden door wie ik zaterdag door was uitgenodigd en dat meisje is goed bevriend met ze, beetje de chick van de groep. ik ben nu verschrikkelijk horny dus wil natuurlijk wel de stad in:o

Fauking harde training :) 3 scheppen hard ... voel me echt focked :D Wat een training ..

vrienden hebben morgen werk en de andere 'geen zin' waar ik heenga zijn vrienden door wie ik zaterdag door was uitgenodigd en dat meisje is goed bevriend met ze, beetje de chick van de groep. ik ben nu verschrikkelijk horny dus wil natuurlijk wel de stad in:o

Wilt ze geen filmpje kijken :)?

Wilt ze geen filmpje kijken :)?

ja doe ik volgende week wel als het vanavond escaleert met haar, heb tot nu toe alleen uitgebreid staan zoenen en dat ass gevoeld, goed lichaam voor een bijna 17-jarige; smalle taille, dat ass, kleine c-cup denk ik en witte tanden. ze moet alleen nog een zonnebankje pakken en dan zou het gf materiaal zijn, alleen gebruikt ze net als mij drugs en is ze niet bepaald betrouwbaar, net als ik eigenlijk :p

ja doe ik volgende week wel als het vanavond escaleert met haar, heb tot nu toe alleen uitgebreid staan zoenen en dat ass gevoeld, goed lichaam voor een bijna 17-jarige; smalle taille, dat ass, kleine c-cup denk ik en witte tanden. ze moet alleen nog een zonnebankje pakken en dan zou het gf materiaal zijn, alleen gebruikt ze net als mij drugs en is ze niet bepaald betrouwbaar, net als ik eigenlijk :p

Whahaha klinkt nice.
Sounds legit voor een neukertje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ander meisje doet vet moeilijk, typisch geval van hard2get. ze was hier een paar weken geleden met een vriendin en deed ze vet onzeker, was toen niet bekend met PUA en IOIs etc maar ze gaf duidelijk signalen maar had destijds niks gedaan. Daarna weinig gepraat, ofwel ze verloor interesse maar zag haar wel af en toe tijdens uitgaan maar kreeg geen signalen. Dus praat sinds gister weer met haar, ze wilt nog steeds naar een sportschool om dr billen te trainen maar doet er nu dus elke keer een uur over om te reageren, schijt irritant

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 19:59 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja ze is echt erg, stuk vaker dan mij gebruikt maar toch val ik eerder op dit soort meiden dan op de 'goede'

ik heb echt epic vieze scheten :D

leedvermaak ? Heb je de ellende van andere mensen echt nodig om een goede dag te hebben... ?

Maar goed ik ben er ook wel bij om. Al die fokking Hollanders die komen schreeuwen en zuipen onder het mom van een feestje...

Leedvermaak?Ellende van andere mensen?Beetje aan de haren erbij getrokken hoor.Ik heb gewoon een hekel aan kou en ben ook van mening dat mensen niet gemaakt zijn om te schaatsen, anders hadden we wel ijzers onder de voeten gehad.
Maar goed, je moest eens weten hoe ik geleden heb onder dat kansloze gezeik 24/7 in de media over een mogelijke elfstedentocht die er al tig jaar niet meer is geweest en -als het aan mij ligt- ook niet meer komen gaat.
De hele dag door dat gedram van 'rayonhoofden' 'ijsmeesters' en weet ik wat voor vage figuren, hele nieuwsuitzendingen en opinieprogramma's werden er volgeluld.
Ik kan je vertellen dat mij dat niet in de kouwe kleren is gaan zitten hoor.

volgens mij vind je de elfstedentocht niet zo leuk marcell:p:o

Leedvermaak?Ellende van andere mensen?Beetje aan de haren erbij getrokken hoor.Ik heb gewoon een hekel aan kou en ben ook van mening dat mensen niet gemaakt zijn om te schaatsen, anders hadden we wel ijzers onder de voeten gehad.
Maar goed, je moest eens weten hoe ik geleden heb onder dat kansloze gezeik 24/7 in de media over een mogelijke elfstedentocht die er al tig jaar niet meer is geweest en -als het aan mij ligt- ook niet meer komen gaat.
De hele dag door dat gedram van 'rayonhoofden' 'ijsmeesters' en weet ik wat voor vage figuren, hele nieuwsuitzendingen en opinieprogramma's werden er volgeluld.
Wait whut?? Inception? You've just read my mind!

het zou mij echt een worst wezen of het door gaat of niet.

Ik vind het lullig voor die mensen die hem inderdaad graag wilden gaan schaatsen, maar wat de media betreft geef ik je helemaal gelijk... rtl-elfstedenkoorts was een schitterende domper nadat het nee-woord al gezegd was :) Dat gezeik erover hing mij ook al mijlenver de keel uit.

Na de benentraining geraakte ik "niet" meer in mijn boxershort, het spande volledig aan mijn benen:D, dus ben blijkbaar op mijn benen aant vooruitgaan;)

Ik vind het lullig voor die mensen die hem inderdaad graag wilden gaan schaatsen, maar wat de media betreft geef ik je helemaal gelijk... rtl-elfstedenkoorts was een schitterende domper nadat het nee-woord al gezegd was :) Dat gezeik erover hing mij ook al mijlenver de keel uit.

Ja het wrange vond ik ook dat ze er maar over door bleven gaan toen al bekend was dat het niet door zou gaan.Laat het gewoon rusten dan inderdaad, het hoeft er niet op zo'n manier nog 's ingewreven te worden.

Terug
Naar boven