MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Na de benentraining geraakte ik "niet" meer in mijn boxershort, het spande volledig aan mijn benen:D, dus ben blijkbaar op mijn benen aant vooruitgaan;)
Boxershorts rekken, geloof hier geen fl**ker van, misschien dat hij wat strakker zit na een beentraining maar dat is niet meer dan normaal...

Boxershorts rekken, geloof hier geen fl**ker van, misschien dat hij wat strakker zit na een beentraining maar dat is niet meer dan normaal...

Die niet:p, zijn losse boxershort die je makenlijk kapot trekt:), maar of het nu van mij klopt of van jou:D, het gaf me toch een boostje^^

Morgenochtend sollicitatiegesprek. Het zou mijn dag serieus goed maken wanneer dat een positieve uitkomst heeft [fingers crossed]

37€ gewonnen met poker (bij mij thuis)

awww yeah net op 20sec na de trein gehaald en zo ff trainen met machete in Zwolle

paar uurtjes les zo en dan lekker weekend!

verder slapen, zie no fap topic voor details

4 uur is niet voldoende :(

ECA met een extreme geiligheid. Ben echt niet te houden.

Vanavond nog een Gtje bij het uitgaan. Wordt te geil denk ik.
Ben bang dat ik een extreem lelijk wijf aan de haak gaat slaan door die geiligheid.

ECA met een extreme geiligheid. Ben echt niet te houden.

Vanavond nog een Gtje bij het uitgaan. Wordt te geil denk ik.
Ben bang dat ik een extreem lelijk wijf aan de haak gaat slaan door die geiligheid.

je mag mijn chick van 25 hebben :)

Ik Sou Diie Film Echt Zoooo Graag Willen Ziin, Die Filmm Is So Koewll. Gewoon Niiet Normaall Hoe Koewll Die Film Is. xoxoxoxo Logiical

srs:
Die film wil ik ook zien, wanneer komt ie uit? Welke datum?

Terug
Naar boven