Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik mis joranR wel eigenlijk

JoranR is dan misschien gebanned, maar volgens mij leeft hij voort in Bakvis.

Btw, ze wilt me! Dat maakt me dag goed.
En die andere ook! BAM!

Mag ik dat als compliment beschouwen Kaas is groen:cool:?

Ja, ik ben trots op je bakvis. De tranen van geluk die over mijn wangen lopen zijn vergelijkbaar met de tranen van geluk die ik waarschijnlijk krijg wanneer mijn eerste kind wordt geboren, ik het ja woord geef aan mijn droomvrouw en wanneer ik moderator op DBB word. Bedankt.

Ja, ik ben trots op je bakvis. De tranen van geluk die over mijn wangen lopen zijn vergelijkbaar met de tranen van geluk die ik waarschijnlijk krijg wanneer mijn eerste kind wordt geboren, ik het ja woord geef aan mijn droomvrouw en wanneer ik moderator op DBB word. Bedankt.

Je handtekening, sick **** hahahahaha

JoranR weg?
Beters

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Nu anusboy nog

Haha:p

- Vannacht 8 vallende sterren gezien:cool: (ja echte "vallende sterren" dus niet doordenken)
-JoranR ban..feest niggerrr vanavond zuip ik me helemaal kapot om t te vieren :woot:
- de sig van Kaasie uit het prachtige topic van satéprikker:roflol:

vervaldatum staat er gewoon bij hoor:)

Je hebt gelijk. ****ing k*t mods! Het wordt tijd dat de macht wordt overgedragen aan het echte voetvolk, ipv verder te leven in tirannie...

Daarom draag ik Mocromontana, Klaaswitz, Pomper, Bakvis en jij, ooh grote Angelanus naar voor om de scheve situatie recht te zetten!!

Een topic zal in de nabije toekomst gemaakt worden met een stemming...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat ik toevallig een mooie dame tegen kom op hyves

Je hebt gelijk. ****ing k*t mods! Het wordt tijd dat de macht wordt overgedragen aan het echte voetvolk, ipv verder te leven in tirannie...

Daarom draag ik Mocromontana, Klaaswitz, Pomper, Bakvis en jij, ooh grote Angelanus naar voor om de scheve situatie recht te zetten!!

Een topic zal in de nabije toekomst gemaakt worden met een stemming...

Ik wacht in spanning af!

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

dat ik toevallig een mooie dame tegen kom op hyves

Zat er zaad op haar bekkie ofzo?

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

Ben nu in Rusland, godkolere zeg, de ene na de ander lekkere h**r is hier te vinden. Op straat, terrasjes, gemiddelded club. Voor dump prijzen (15~20$ hele nacht) hahahahaha. Had dit eerder moeten weten. In een vorige leven er ook zeker misbuik van gemaakt, maar nu blijft het bij een afstandje kijken alleen.

Ik zou me er niet van laten weerhouden ff een strak poesje vol te tanken voor 20 bucks, maar goed wie ben ik he:rolleyes:

3 tshirts gekocht, 1 vergeten aan te rekenen tsjing tsjing $$

Terug
Naar boven