Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dit heb ik ook redelijk vaak gehad de afgelopen paar dagen, ook precies waar ik op uit ben wanneer ik met een roze tanktop rondloop

ik ook, tis net alsof carnaval van elke vrouw/meid een hoertje maakt.. had er op laatst 2 van 30+ aan men arm likken, of : wil je even aanspannen? haha

Wow.. ik leef nog

Na verschillende goede reacties over PWO's te hebben gelezen me zelf er maar eens aan gewaagd. Eergisteren NoxiPro besteld toen ik toch al wat dingen moest bestellen bij B&F shop. Vandaag uitgeprobeerd, 1.5 scoop voor m'n rug/bicep training.

En man man man wat ging ik hard:D extreme focus en feelgood en motivatie, leek ff of ik aan een dosis M zat srs. :cool: Overal tintelingen en trainde als nooit tevoren. Dit deed me echt goed:)

Na verschillende goede reacties over PWO's te hebben gelezen me zelf er maar eens aan gewaagd. Eergisteren NoxiPro besteld toen ik toch al wat dingen moest bestellen bij B&F shop. Vandaag uitgeprobeerd, 1.5 scoop voor m'n rug/bicep training.

En man man man wat ging ik hard:D extreme focus en feelgood en motivatie, leek ff of ik aan een dosis M zat srs. :cool: Overal tintelingen en trainde als nooit tevoren. Dit deed me echt goed:)

Eerste keer trainen met pre-workout is altijd mind = blown. Dan bestel je een potje en gebruik je het elke training. Totdat je beseft dat je wel erg veel moet nemen om het nog lekker te voelen en ermee stopt, resulterend in een plotse motivatiedip die een tijdje aanhoudt totdat je jezelf onder de kont schopt.

Zo ging het bij mij althans. Gebruik het nu alleen met borsttraining, vandaag dus. Voor de rest niet meer nodig.

Eerste keer trainen met pre-workout is altijd mind = blown. Dan bestel je een potje en gebruik je het elke training. Totdat je beseft dat je wel erg veel moet nemen om het nog lekker te voelen en ermee stopt, resulterend in een plotse motivatiedip die een tijdje aanhoudt totdat je jezelf onder de kont schopt.

Zo ging het bij mij althans. Gebruik het nu alleen met borsttraining, vandaag dus. Voor de rest niet meer nodig.

Ja die tolerantie wil ik ook mee oppassen eigenlijk, zit ook te denken het niet elke training te nemen en sowieso niet meer bij te bestellen nadat dit potje op is. Was eigenlijk meer uitproberen, ik wil eigenlijk niet afhankelijk zijn van sups gebruik ook geen whey, eigenlijk alleen wat vits en mineralen meer niet.

Ja die tolerantie wil ik ook mee oppassen eigenlijk, zit ook te denken het niet elke training te nemen en sowieso niet meer bij te bestellen nadat dit potje op is. Was eigenlijk meer uitproberen, ik wil eigenlijk niet afhankelijk zijn van sups gebruik ook geen whey, eigenlijk alleen wat vits en mineralen meer niet.

Ja, het is inderdaad goed om niet teveel te nemen. Naast dat je problemen krijgt om jezelf goed te motiveren put je je lichaam ook nog eens uit als je elke keer tot het uiterste gaat. 'Afhankelijk' van whey zal je niet snel worden, tenzij je je hele voedingsschema ermee volpropt. Het is een goedkope makkelijke manier om eiwitten binnen te krijgen dus het helemaal niet gebruiken is niet slimmer imo.

Ja, het is inderdaad goed om niet teveel te nemen. Naast dat je problemen krijgt om jezelf goed te motiveren put je je lichaam ook nog eens uit als je elke keer tot het uiterste gaat. 'Afhankelijk' van whey zal je niet snel worden, tenzij je je hele voedingsschema ermee volpropt. Het is een goedkope makkelijke manier om eiwitten binnen te krijgen dus het helemaal niet gebruiken is niet slimmer imo.

Ja ik doelde ook niet echt op afhankelijk worden van whey maar meer sups in het algemeen, voor mij weet ik dat hoe meer sups ik bestel, hoe meer ik er ga gebruiken. Daarom wou ik liever alles op gewone voeding doen, ik vind whey niet echt een "must" zoals veel mensen hier wel is suggeren. Het is alleen makkelijk.

Dat ik maar weer eens wakker geworden ben.

- The biggest mistake is that you take every day for granted, as you grow older you'll recognize that.

voel me nog niet lekker pff, ga zo denk ik naar de supermarkt top 10 health foods kopen door elkaar blenden en wegdrinken zeg, brr hah

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 15:01 ----------

vitamines,protein(20gram whey en 2 rauwe eieren),green carbs,anti oxi's

hardcore# hahah

2 eieren
20gram whey
1 broccoli
2kiwis
1mango
2 tomaten
wat water

oja als je zo iemand bent van : bahh ik krijg deze pwo niet weg voor het sporten zou ik hier NIET aan beginnen hah

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 15:03 ----------

hardcore# hahah

2 eieren
20gram whey
1 broccoli
2kiwis
1mango
2 tomaten
wat water

oja als je zo iemand bent van : bahh ik krijg deze pwo niet weg voor het sporten zou ik hier NIET aan beginnen hah

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 15:01 ----------

[URL]http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/433410.jpg[/URL]

hardcore# hahah

2 eieren
20gram whey
1 broccoli
2kiwis
1mango
2 tomaten
wat water

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 15:03 ----------

[URL]http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/433410.jpg[/URL]

hardcore# hahah

2 eieren
20gram whey
1 broccoli
2kiwis
1mango
2 tomaten
wat water

respect, lijkt me eigk wel lekker tbh

valt tegen hoor, ik denk de tomaat icm met brocolli dat het erg zuur maakt hah

Damn dat klinkt nasty geak :P wel hardcore though :P
OT : EINDELIJK ME LOONSVERHOGING GEHAD WAAR IK AL 2 JAAR RECHT OP HAD HIJ IS EINDELIJK TOEGEZEGD W00000000T!:D:D:D:D:D krijg alles met terugwerkende kracht me happy :)

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 15:19 ----------

valt tegen hoor, ik denk de tomaat icm met brocolli dat het erg zuur maakt hah
Klinkt goed :)

Doe er wortel/winterpeen door maakt het wat zoeter.

Grats Peerebaum!

Damn dat klinkt nasty geak :P wel hardcore though :P
OT : EINDELIJK ME LOONSVERHOGING GEHAD WAAR IK AL 2 JAAR RECHT OP HAD HIJ IS EINDELIJK TOEGEZEGD W00000000T!:D:D:D:D:D krijg alles met terugwerkende kracht me happy :)

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 15:19 ----------

Klinkt goed :)

feels-good-man-goat-squint-12883904505.jpg

1254172884282.jpg

189-feels-good-man-squidward.jpg

Terug
Naar boven