Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Heb wss nieuwe baan, joepie.

Heb wss nieuwe baan, joepie.

gast, er loopt daar een niet normaal lekker wijf rond, die mij dus dat 10min gesprek aflegde, ander meisje dat solliciteerde en ook aangenomen is komt was echt perfect:

-18, leek ouder
- hbo rechten
- lang, blond haar
- goed figuur
- zonnebankhuid
- blauwe ogen
- gebleekt gebit

ik was echt verliefd, paar keer oogcontact gevolgd door een lachje en toen we naar huis gingen gaf iedereen elkaar een hand en ik haar 3 cheeky kusjes, kon niet echt vragen om een nummer aangezien al die andere sollicitanten (paar kneusen :P ) tussen stonden, ook dr naam vergeten :(

maar heb de baan wel :D

Laatst bewerkt:
gast, er loopt daar een niet normaal lekker wijf rond, die mij dus dat 10min gesprek aflegde, ander meisje dat solliciteerde en ook aangenomen is komt was echt perfect:

-18, leek ouder
- hbo rechten
- lang, blond haar
- goed figuur
- zonnebankhuid
- blauwe ogen
- gebleekt gebit

ik was echt verliefd, paar keer oogcontact gevolgd door een lachje en toen we naar huis gingen gaf iedereen elkaar een hand en ik haar 3 cheeky kusjes, kon niet echt vragen om een nummer aangezien al die andere sollicitanten (paar kneusen :P ) tussen stonden, ook dr naam vergeten :(

maar heb de baan wel :D
:eek: beloofd veel goeds :p

bro's waar hebben jullie gesolliciteerd zelfde bedrijf ofzo?

hehe, vakantiejob aan 12.5/u en ik moet gwn wat rondrijden en machines ophalen :D

Eh guys, weet iemand of het erg is als je je rijksregisternummer een beetje veranderd om geld op een pokersite te zetten?
Je moet minstens 21 jaar zijn, maar je rijksregisternummer begint met je geboortedatum, dus ik zou 95 vb veranderen naar 85 en de andere cijfers hetzelfde laten. Weet iemand of dat kwaad kan of niet?

Eh guys, weet iemand of het erg is als je je rijksregisternummer een beetje veranderd om geld op een pokersite te zetten?
Je moet minstens 21 jaar zijn, maar je rijksregisternummer begint met je geboortedatum, dus ik zou 95 vb veranderen naar 85 en de andere cijfers hetzelfde laten. Weet iemand of dat kwaad kan of niet?

had gelezen over een jonge die zijn pokerprijs van 10.000 fso niet kon innen omdat ze er achter waren gekomen dat hij jonger dan 18 was hebben ze de prijs niet meer gegeven.

Klopt idd, maar dat was op een toernooi en niet online;)

Terug
Naar boven