Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
zat de hele tijd met hem in de auto en naast hem, is this real life
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je het een beetje slim doet en op de rekening van je ouders laat storten niet nee.
zat de hele tijd met hem in de auto en naast hem, is this real life
wel ****ing player is geuss, regelt ff de mooiste chick in paar seconde op een solicitatie gesprek
True Pimpin.haha ik zat achter je browel ****ing player is geuss, regelt ff de mooiste chick in paar seconde op een solicitatie gesprek
True Pimpin.
goede werknemers
k denk dat die max al een leuke indruk over ons heeft gelijk bestempeld als junkies 
Or is this fantasy?zat de hele tijd met hem in de auto en naast hem, is this real life
dus je hebt kans dat je mij tegenkomt 
haha beter over xtc op werk lullen dan over niet fappenk denk dat die max al een leuke indruk over ons heeft gelijk bestempeld als junkies
![]()

haha jaa wist al wel dat hij daar ook soliciteerde maar waren veel mensen en veel verschillende tijdstippen dus zou gewoon toeval zijn.. Nu hadden we blijkbaar ook zelfde auto en trein gepaktdus jullie hebben elkaar ontmoet zonder te weten dat jullie elkaar al kenden?

Good question!
dus jullie hebben elkaar ontmoet zonder te weten dat jullie elkaar al kenden?
Or is this fantasy?
Wel grappig ken je elkaar van deze site en dan kom je bij elke te werken![]()
Btw aanstaande zaterdag benk zelf in UC als bezoeker goosdus je hebt kans dat je mij tegenkomt
![]()
Hij is denk wel wat breder maar ik ben niet moeilijk te overtreffen
Dus wann jij iemand ziet die beetje gespierd is denk je gelijk oh dat is een DBB!!
?
wanneer ik aan iemand over trainen praat of zie datie traint vraag ik meestal wel ofie actief is op DBB, meestal is dit niet het gevalHij is denk wel wat breder maar ik ben niet moeilijk te overtreffen
Dus wann jij iemand ziet die beetje gespierd is denk je gelijk oh dat is een DBB!!?

Hij is denk wel wat breder maar ik ben niet moeilijk te overtreffen
Dus wann jij iemand ziet die beetje gespierd is denk je gelijk oh dat is een DBB!!?