Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat ik weer een nieuwe geniale quote aan mijn handtekening heb kunnen toevoegen.

Mensen, mensen... Torrentz doe je zoeken op http://torrentz.eu

Piratebay is de enige site die in NL en BE die geblokkkerd is, dus kies een andere :rolleyes:

Zo kom je bijvoorbeeld uit op The Blueprint Decoded via Kick Ass Torrents

Lucide droom gehad yeaaaah buddy. Duurde maar kort omdat mijn wekker op snooze stond, voordat ik het goed en wel doorhad en ging rondlopen was het voorbij.

Gisteravond het laatste stukje gezien van 'ons kind is te dik', kwam er op het laatste moment achter dat het gepresenteerd wordt door Nicolette.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

HNNNGGG

nice trainings maatje had mij aangestoken met zijn griep... door tijdens bench spot vol in mijn gezicht te hoesten(voelde zijn druppels op mijn lip), hij was zeker 1 week goed ziek. gister kwam de griep dus opdagen, keelpijn, (buik)krampen, geen energie, hoofdpijn etc. was er stuk van.. omdat ik zeker wist 1 week niet te kunnen trainen erdoor. Werd ik vannochtend wakker... 100% hersteld :) kan vandaag dus weer trainen, uiteindelijk maar 1 dag ziek:rolleyes:

Spierpijn in m'n tietjes.

Feels good.:)

vitamine b5 gebsteld :D

Over wie het gaat in deze quote is eigenlijk nog bijzaak, het gaat om het laatste deel ;) (ja ik weet ook dat jij daar een log hebt, wel 1 van de weinige die ik buiten het pl/strongman gebeuren om lees trouwens)

Iemand trouwens een idee waar ik blueprint decoded kan downloaden?

ben zwaar verliefd:o

FUAARKK YEAHHHH BISHHJJJESSS.. Vandaag rechtbank ben ik vrij gesproken met alleen 2 jaar voorwaardelijk OOOWWYEAAAHHH

FEELLLS GOOOD MANNN
FEEELLS SOO FUAARKING GOODD

party song zodat jullie het ff met mij mee vieren.
http://www.youtube.com/watch?v=FnBvgfAwabk

Geuss nog 8 nachtjes slapen ouwe dan ben je weer bij die lekkere blondiene :D

FUAARKK YEAHHHH BISHHJJJESSS.. Vandaag rechtbank ben ik vrij gesproken met alleen 2 jaar voorwaardelijk OOOWWYEAAAHHH

FEELLLS GOOOD MANNN

Vrij gesproken =/= 2jaar voorwaardelijk brah.

Wat had je gedaan? :D

FEELLLS GOOOD MANNN

party song zodat jullie het ff met mij mee vieren.
http://www.youtube.com/watch?v=FnBvgfAwabk

vrijgesproken maar wel 2 jaar voorwaardelijk ??? i am confused. Wil zeggen dat je al zat en nog 2 jaar moet of??

Over wie het gaat in deze quote is eigenlijk nog bijzaak, het gaat om het laatste deel ;) (ja ik weet ook dat jij daar een log hebt, wel 1 van de weinige die ik buiten het pl/strongman gebeuren om lees trouwens)

Hehehe, zo blijf ik weg van het PL b**chen op isolatie shizzle. Stiekem wil
ik ook lekker zwaar liften :p

Terug
Naar boven