Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zelfvertrouwen moet je wel eerst krijgen, op chicks gebied heb ik dat gewoon niet

Zelfvertrouwen krijg je rap als je veel chicks aanspreekt etc...
Dat het de eerste keren niet zo smooth gaat is niet erg, remember what Arnold said ' always be willing to fail '

PUA werkt wel. Hoe kan je oordelen over iets waar je niks vanaf weet :rolleyes:

brb voorbereiden hoe je tegen een meisje moet praten, lol
stel je voor dat je een meisje bent en dat jongens hier op het internet zich helemaal zitten voor te bereiden over hoe ze een gesprek met je aangaan, lol

brb voorbereiden hoe je tegen een meisje moet praten, lol
stel je voor dat je een meisje bent en dat jongens hier op het internet zich helemaal zitten voor te bereiden over hoe ze een gesprek met je aangaan, lol

Ja als je het zo bekijkt is het wel belachelijk.
Maar het resultaat is er wel ;)
Mits gebracht met zelfvertrouwen kan je elke chick bereiken die je wil met pick up.

Ja als je het zo bekijkt is het wel belachelijk.
Maar het resultaat is er wel ;)
Mits gebracht met zelfvertrouwen kan je elke chick bereiken die je wil met pick up.

lol hoe wil je het anders bekijken dan. stel je dit voor, wat doet een meisje voor het uitgaan? wss een beetje indrinken en leuke kleren uitzoeken i dunno
wat doe jij? je voorbereiden over hoe je met haar gaat praten omdat je dit blijkbaar uit jezelf niet kan?

lol hoe wil je het anders bekijken dan. stel je dit voor, wat doet een meisje voor het uitgaan? wss een beetje indrinken en leuke kleren uitzoeken i dunno
wat doe jij? je voorbereiden over hoe je met haar gaat praten omdat je dit blijkbaar uit jezelf niet kan?

Die smooth talk moet al in je zitten maar wat tips zijn altijd chill, vraag maar aan jesse

on: pauze bij mn potje. Gaat heerlijk.

Was bezig met een lange tekst te typen maar geen zin in een discussie eigenlijk.
Als je het belachelijk vind is dat maar zo, lees er een boek over en je zal anders denken + meer chicks scoren. En je hebt er ook een verkeerde kijk op btw

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 23:55 ----------

Die smooth talk moet al in je zitten maar wat tips zijn altijd chill, vraag maar aan jesse

Idd die smooth talk helpt je een eind vooruit maar zelf als je die niet hebt staat er vb in het boek Magic Bullets hoe je het kan verbeteren en zo een pick up artist worden.

Was bezig met een lange tekst te typen maar geen zin in een discussie eigenlijk.
Als je het belachelijk vind is dat maar zo, lees er een boek over en je zal anders denken + meer chicks scoren. En je hebt er ook een verkeerde kijk op btw

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 23:55 ----------

Idd die smooth talk helpt je een eind vooruit maar zelf als je die niet hebt staat er vb in het boek Magic Bullets hoe je het kan verbeteren en zo een pick up artist worden.
mam mag ik je biblotheekpas even?
waarom?
ik moet een boek halen over omgaan met meisjes?
ok. (poker face incl.)

blueprint decoded heb ik al deels gezien vind ik nog wel het mooiste, die hele kerel ziet eruit alsof hij meer world of warcraft speelt dan buiten is

Terug
Naar boven