En is 't wederzijds?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En is 't wederzijds?
Hehehe, zo blijf ik weg van het PL b**chen op isolatie shizzle. Stiekem wil
ik ook lekker zwaar liften![]()
vrijgesproken maar wel 2 jaar voorwaardelijki am confused. Wil zeggen dat je al zat en nog 2 jaar moet of??
FUAARKK YEAHHHH BISHHJJJESSS.. Vandaag rechtbank ben ik vrij gesproken met alleen 2 jaar voorwaardelijk OOOWWYEAAAHHH
FEELLLS GOOOD MANNN
FEEELLS SOO FUAARKING GOODD
party song zodat jullie het ff met mij mee vieren.
http://www.youtube.com/watch?v=FnBvgfAwabk
Geuss nog 8 nachtjes slapen ouwe dan ben je weer bij die lekkere blondiene![]()

Kende die van Gingers have souls al lang, maar die van best cry ever niet en lig strijk 
Mensen, mensen... Torrentz doe je zoeken op http://torrentz.eu
Piratebay is de enige site die in NL en BE die geblokkkerd is, dus kies een andere
Zo kom je bijvoorbeeld uit op The Blueprint Decoded via Kick Ass Torrents
Is The Blueprint Decoded de moeite?
Die kerel ziet er maar een mong**l uit en het is niet iets wat je op een paar uur kan zien.
Is The Blueprint Decoded de moeite?
Die kerel ziet er maar een mong**l uit en het is niet iets wat je op een paar uur kan zien.

Jongens ff vraagje, mijn gorilla wear hoody is binnen gekomen, zou ik gewoon met capuchon op benen trainen morgen? Of zien mensen mij dan als een ''wannabe BBer''?Heb er wel zin in omdat het best hardcore is, maar dunno of ik alpha genoeg ben ervoor?
Ik denk helaas dat dat nog niet 'mag'.
Ik wacht ook met smart op de dag dat ik gorillawear kan dragen.
je snapt het niet, ik heb 3 gorilla wear tank tops, die draag ik zowat iedere training, alleen zo'n hardcore hoody met capuchon op.... zou dat al kunnen denk je?
Ik zeg ja! en pics van jou tijdens training met die hoody
Jongens ff vraagje, mijn gorilla wear hoody is binnen gekomen, zou ik gewoon met capuchon op benen trainen morgen? Of zien mensen mij dan als een ''wannabe BBer''?Heb er wel zin in omdat het best hardcore is, maar dunno of ik alpha genoeg ben ervoor?