Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

vrijgesproken maar wel 2 jaar voorwaardelijk ??? i am confused. Wil zeggen dat je al zat en nog 2 jaar moet of??

nee maar als ik wat doe binne 2 jaar dan krijg ik alsnog deze straf er bij. maar dat vervalt dus na 2 jaar braaf zijn

natuurlijk

FUAARKK YEAHHHH BISHHJJJESSS.. Vandaag rechtbank ben ik vrij gesproken met alleen 2 jaar voorwaardelijk OOOWWYEAAAHHH

FEELLLS GOOOD MANNN
FEEELLS SOO FUAARKING GOODD

party song zodat jullie het ff met mij mee vieren.
http://www.youtube.com/watch?v=FnBvgfAwabk

Geuss nog 8 nachtjes slapen ouwe dan ben je weer bij die lekkere blondiene :D

ik heb nog geen mail binnen hoor :p

Is The Blueprint Decoded de moeite?
Die kerel ziet er maar een mong**l uit en het is niet iets wat je op een paar uur kan zien.

Heb het gedownload en ongeveer een uur zitten kijken, maar verder kom ik echt niet. Wat een idioot die gozer, erger me helemaal kapot aan hem. ****ing mongooltje is het. 'kay' 'allright', alleen dat al, zegt die na elke zin. Opdonderen, word er gewoon agressief van, srs. :o

Kreeg commentaar op me Frontsquat...

"Hij gaat focking diep" :D :D :D :D :D

70863_340.jpg

Vanmiddag benen getraind en kan eindelijk weer squaten! :D door blessure aan me schouder kon ik niet eens die barbell vasthouden :(

Jongens ff vraagje, mijn gorilla wear hoody is binnen gekomen, zou ik gewoon met capuchon op benen trainen morgen? Of zien mensen mij dan als een ''wannabe BBer''?:( Heb er wel zin in omdat het best hardcore is, maar dunno of ik alpha genoeg ben ervoor?

Jongens ff vraagje, mijn gorilla wear hoody is binnen gekomen, zou ik gewoon met capuchon op benen trainen morgen? Of zien mensen mij dan als een ''wannabe BBer''?:( Heb er wel zin in omdat het best hardcore is, maar dunno of ik alpha genoeg ben ervoor?

Ik denk helaas dat dat nog niet 'mag'.

Ik wacht ook met smart op de dag dat ik gorillawear kan dragen.

Ik denk helaas dat dat nog niet 'mag'.

Ik wacht ook met smart op de dag dat ik gorillawear kan dragen.

je snapt het niet, ik heb 3 gorilla wear tank tops, die draag ik zowat iedere training, alleen zo'n hardcore hoody met capuchon op.... zou dat al kunnen denk je?

Zo'n hoodie op tijdens het trainen is dus een soort arrogantie en aangezien je er toch al over denkt ben je arrogant genoeg toch? :)

Gewoon doen

dus ik ben arrogant?

Kerel doet dat bij ons ook altijd, hijs alleen echt mini xD. Altijd capuchon op, riem om, straps om en ze handschoentjes aan.
En dan gaat die curlen.................................

Terug
Naar boven