AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Zit in een lekkere bulk en ben paar kilo's zwaarder inmiddels, dus zojuist vetpercentage laten meten.. toch nog 11%

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat de fok. vandaag een kerel in de sportschool best wel buff maar niet super ofzo. Drukte gewoon ff 185kg i was like wtff:P

waarom drukken jullie allemaal zo ziek zwaar

ot: net getrained, ben niet zwaarder gegaan dan 20kg dumbbells met BP, nu amper last van me onderarm, wel zwaar k*t dat ik nog voor lange tijd niet (zwaar iig) kan dippen of skullcrushen

Iemand die toevallig site heeft waar ik veilig en snel melanotan 2 kan kaupen ? lijkt wel alsof alle google suggesties down zijn :(

ot: 1 maand slecht getrained en gegeten gelukkig niet teveel verloren!!

Mela? Jij bent toch al beetje getint?

Iedereen op dbb drukt 20kg plates alsof het lucht is jwz.

20kg wil best lukken idd

iedereen max op zijn eige manier tho, voor mezelf hou ik de regel strict + borst ligtjes tikken, als ik hem 100% strict doe bp ik 150kg, langzaam laten zakken tot ie mijn borst aantikt, en explosief uitdrukken:o:o:o

En toen ging de wekker :D

Wat weer een heerlijke fantasie hier op DBB.

Mijn favoriete eten gemaakt, wortelstampot. Daar wordt je toch blij van.

Ik ga dadelijk zoooooooooooo lekker poepen:)

waarom drukken jullie allemaal zo ziek zwaar

ot: net getrained, ben niet zwaarder gegaan dan 20kg dumbbells met BP, nu amper last van me onderarm, wel zwaar k*t dat ik nog voor lange tijd niet (zwaar iig) kan dippen of skullcrushen

Omdat als hoody ech150 drukt aan de gear zit en waterpoloer al aardige tijd traint en sterk is

Omdat als hoody ech150 drukt aan de gear zit en waterpoloer al aardige tijd traint en sterk is

Als je roept dat je meer dan 1,5 keer je lichaamsgewicht drukt kan je het toch minimaal filmen. Maar dat soort filmpjes krijg je toch niet te zien. Dus het zijn in feite gewoon loze woorden.

srs fransie hoe meer je post hoe dommer je lijkt

Terug
Naar boven