Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zwemles overleeft yeahhhh buddy
---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 20:32 ----------
dat dacht ik ook wel ff bij dat filmpje
5kilo gebulkt in 10 dagen training... zo goed als geen vet bijgekomen... so much win

5kilo gebulkt in 10 dagen training... zo goed als geen vet bijgekomen... so much win
was 2 jaar terug nog getint en nu "redneck white" Hoor vaak dat dit komt omdat ik onder de maan lig te zonnen maar ik geef gebrek aan vakantie de schuld, heb nog steeds geen tijd om doeloos op het strand te liggen of zonnebank te pakken dus ga ik mela maar een kans geven!
nu zal de lol wel gedaan zijn en terug kilo.... per kilo... mss in grammetjes... 
heeft er niks mee te maken, hou gewoon niet van voetbal

denk eerder dat het 5kilo is die zich terug voltrekt na 4a5 maanden of te zijn maar dat zien we welnu zal de lol wel gedaan zijn en terug kilo.... per kilo... mss in grammetjes...
![]()
Reactie was een beetje sarcastisch 
Zal wel vocht zijn wssReactie was een beetje sarcastisch
![]()
5kilo puur spier 
Een bikini model die opeens weighted bridges voor mijn neus ging doen![]()
Een bikini model die opeens weighted bridges voor mijn neus ging doen![]()
Heeft dit je dag goedgemaakt ?
badasswat doe je voor werk / wat studeer je ?Zeker .. 150 euro verdiend ... paar daagjes nog en ik kan m'n 1e jaar studie al betalen
13 uur 150 euro is echt nice hoor voor een bijbaantjeWerk in een kuikenbroederij ... ga SGM studeren in Nimma
PS: inb4 boys die 100x zoveel verdienen
13 uur 150 euro is echt nice hoor voor een bijbaantje
gaat nog heel iets aan loonheffing af, mjah eind van het jaar gewoon weer terug vorderen