Larssonn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 449
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen heeft een telefoon met camera, filmen is zo simpel. Er is zelfs een speciaal topic voor (filmen van lifts een idee). Alleen maar respect als daar eens wat meer in werd gepost door een groter deel van het forum.
Verhalen worden zoveel mooier gemaakt, Ruud Gransier is natuurlijk huge, maar hij moest ook nog eens een kop groter zijn dan ik in de belevenis van sommmige bij ons op de sportschool toen zij hem voor het eerst in Duitsland waren tegengekomen. Heb hem nu al 2x gesproken en hij is toch echt maar 1,94.
---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 09:42 ----------
Het was ook niet echt naar jou toe, jij bent 1,72 m1 en weegt 96kg en was destijds on. Wel iets anders dan 1,78 m1 en 85kg die claimt naturel te zijn.
Best grappig dat iedereen nog denkt dat ik 85KG weeg. Deze stats waren na 1 jaar trainen, we zijn weer wat maanden verder, lig nu tegen de 90KG aan.
---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 11:36 ----------
naturel

Google Marcel3000:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maak je keuze![]()

rob!!
IK WIST HET, MARCEL3000 IS GEWOON EEN CLOONTJE VAN JOU!!!!!

Lawl, moet je eens kevin levrone googlen, krijg je ook een pic van skinnie op page 1
Zal wel met DBB te maken hebben, T. heeft ervoor gekozen om onze ziel en zaligheid aan elke zoekmachine te verkopen.![]()

Kom je ook naar de sushi meet in rotterdam? Eerst naar phil heath en dan eten!![]()

Kom je ook naar de sushi meet in rotterdam? Eerst naar phil heath en dan eten!![]()

omdat ik niet fatsoenlijk kan fappen als ik die sexy blik niet zie !

Ik ben een beetje bang dat je Samir the terrorist gaat meenemen![]()