- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
zomervakantie beginnen plannen, laatstje jaar feesten en epic avontuurtjes
logje terug oppikken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zomervakantie beginnen plannen, laatstje jaar feesten en epic avontuurtjes
Lekker ordi! Maar kom op daar heeft ze best wat geils(gewoon vlag over haar hoofd en nken voor het vaderland)

Lekker ordi! Maar kom op daar heeft ze best wat geils(gewoon vlag over haar hoofd en nken voor het vaderland)

Sluit me bij jou aan.
heb ook bij basic fit getraint, prima sportschooltje zeker voor ecto als jij enige wat nadelig is , is dat dumbbells tot 32 kg gaan maar die gebruik je nog niet .nog een weekje totdat naar nieuwe gym ga, wel 3 maanden overlappende abbo. maarja basic-fit zuigt toch te hard en nou hoef ik niet meer deels thuis te trainen, de nieuwe is veel dichterbij
heb ook bij basic fit getraint, prima sportschooltje zeker voor ecto als jij enige wat nadelig is , is dat dumbbells tot 32 kg gaan maar die gebruik je nog niet .

sinds vandaag begonnen met ander soort IF; kijken of het me lukt
14:00 - maaltijd rond de 1000cals
16:30 - pre workout, hard etc
18:30 - brotein shake
20:00 - maaltijd rond de 1000cals
21:00 - optionele caseïne shake
ga niet echt letten op macros, cals rond de 2200 houden, eiwit tussen 150-200, ligt eraan of ik eieren heb bij maaltijd 1 en kip/vis bij maaltijd 2
inb4
en blijf deze zo fijn vinden
http://soundcloud.com/freshoncampus/01-arty-pier-94-new-york-city

sinds vandaag begonnen met ander soort IF; kijken of het me lukt
14:00 - maaltijd rond de 1000cals
16:30 - pre workout, hard etc
18:30 - brotein shake
20:00 - maaltijd rond de 1000cals
21:00 - optionele caseïne shake
ga niet echt letten op macros, cals rond de 2200 houden, eiwit tussen 150-200, ligt eraan of ik eieren heb bij maaltijd 1 en kip/vis bij maaltijd 2
inb4
en blijf deze zo fijn vinden
http://soundcloud.com/freshoncampus/01-arty-pier-94-new-york-city
Mensen die erop haten dat ik geld heb verdiend met poker![]()

ik vind het wel prachtig hoe je de ene dag loopt te b**chen over je leven dat je het zo belachelijk druk hebt en dat je rookt etc. en vervolgens wel de hele dag voor je pc hangen![]()

Ik heb het drukker dan 90% van dbb. Maar ik heb mobiel internet...![]()