XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Het eerste weet ik niet maar ik geloof van wel, je hebt zelfs speciaal abbos voor mensen met KvK bewijs. Daarnaast Samsung galaxy sII

nieuwe chick gevonden, was er dinsdag mee geweest. zegt nu dat ze sinds vorige week single is en weer aan iets nieuws toe is, easymode:)

b*ch van 21 doet weer moeilijk over deze middag, ze had vrij tot 5 en was nog 'moe' dus wou rusten. ik zie haar vanavond weer met uitgaan dus zal wel even praten met haar, misschien mee naar huis:o

ik moet ook weer nieuw bloed zoeken..

1 bish wilt niet meer want heb haar met carnaval in de gaten gehouden..

was net zo leip als maar kan dus was eigelijk meer van : kan ze het aan me zien maar achjaa, jammer dat dit net mooiste meisje was maargoed shit happens nu ff middagje chagrijnig zijn

nieuwe chick gevonden, was er dinsdag mee geweest. zegt nu dat ze sinds vorige week single is en weer aan iets nieuws toe is, easymode:)

b*ch van 21 doet weer moeilijk over deze middag, ze had vrij tot 5 en was nog 'moe' dus wou rusten. ik zie haar vanavond weer met uitgaan dus zal wel even praten met haar, misschien mee naar huis:o

Ga je tegenwoordig elke dag uit? Damn bro. Maar je scoort er lekker op los, dan is het prima toch:D

oah yeah kheb zin um te trainen vnv :D yeahhbuddyyy

vergeet ik helemaal wat écht me dag goedmaakte
400euro meer te besteden deze maand thanks to zorgtoeslag hahah

Ga je tegenwoordig elke dag uit? Damn bro. Maar je scoort er lekker op los, dan is het prima toch:D

dinsdag hadden we klein feestje en zondag was puur toeval. vanavond is een maat 20, we gaan met een man of 15-20 daar drinken en een paar ervan gaan aan xtc de stad in. ik heb over 2 weken ruigoord en wou 10 weken rust, maar normaal gesproken ga ik alleen uit op vrijdag en zaterdag, probeer het drinken ook te beperken tot 1-2x pw

dinsdag hadden we klein feestje en zondag was puur toeval. vanavond is een maat 20, we gaan met een man of 15-20 daar drinken en een paar ervan gaan aan xtc de stad in. ik heb over 2 weken ruigoord en wou 10 weken rust, maar normaal gesproken ga ik alleen uit op vrijdag en zaterdag, probeer het drinken ook te beperken tot 1-2x pw

Oke gezellig. Veel plezier vanavond:D

door olischildpadfant ben ik alleen maar 90's muziek aan het luisteren

AWH YEAH

edit:
en dat moment dat zaterdagavond 90's avond is in onze stamclub met gerard ekdom
yeah

Laatst bewerkt:
Yeaaaaaaaaaaaah

buddy

Terug
Naar boven