MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

op de weegschaal staan en zien dat je weer 2 kilo bent aangekomen 10 kilo te gaan

je stats suggereren iig dat je een beest bent, maar je hebt wel gelijk in je legt er in je posts geen nadruk hebt. heb je trouwens wel pics want als je 20kg redelijk droog boven je lengte zit is dat best sick

Goed dat je er zo mee omgaat.
die stats kloppen niet meer, ben wat kgs verloren door ziekte maar zal over maandje of 2 pics posten,sorry als ik soms wat bot overkom...zet meestal eerst dingen neer en denk er dan pas over na ;)

Goed dat je er zo mee omgaat.
die stats kloppen niet meer, ben wat kgs verloren door ziekte maar zal over maandje of 2 pics posten,sorry als ik soms wat bot overkom...zet meestal eerst dingen neer en denk er dan pas over na ;)

dit is herkenbaar

Wat is dat toch tussen jullie twee...de haat zit echt diep, of lijkt dat maar zo? :roflol:

Vraagje:
Als je een telefoonabonnement op naam van bedrijf zet, gaat er dan 19% btw af per maand of hoe werkt dat?

Nog een vraagje:
Samsung Galaxy SII of Iphone 4 8GB

Sg ii

Nooit geen van beide gehad dus daar kan ik de keuze niet tussen maken ;)

Apple ios is goed maar heel gewoon. Kan er niet zoveel mee. Android heeft ook widgets etc, das wel een stuk gaver.

No doubt about it voor de Samsung gaan! heb je ook leuke live wallpapers enzo :)

HTC all the way.

eerste dag op werk zit er op... w00t

geen ruzie maken met iWj dan eindig je als beste vriendjes,

true story kijk maar naar Fransie

Ik mag iwj nog steeds niet :trollface:

Lief zijn voor mekaar!:mad:

Nee, ik ben alleen lief voor jouuuu

dus jij hebt altijd beide gehad?

dubbele negatie;)

lol

Bedankt voor de reacties :)
Sommige personen zeggen samsung sommige zeggen iphone, meestal zijn het de bezitters van de toestellen die haar eigen toestel aanbevelen hehe.

Maar ik vind de samsung ook iets te groot, en vind het design van apple ook mooi, dus wss ga ik voor de apple. Tenzij iemand met een geweldig argument komt hehe

lol

Bedankt voor de reacties :)
Sommige personen zeggen samsung sommige zeggen iphone, meestal zijn het de bezitters van de toestellen die haar eigen toestel aanbevelen hehe.

Maar ik vind de samsung ook iets te groot, en vind het design van apple ook mooi, dus wss ga ik voor de apple. Tenzij iemand met een geweldig argument komt hehe

Nokia-e7

Terug
Naar boven