MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

lol

Bedankt voor de reacties :)
Sommige personen zeggen samsung sommige zeggen iphone, meestal zijn het de bezitters van de toestellen die haar eigen toestel aanbevelen hehe.

Maar ik vind de samsung ook iets te groot, en vind het design van apple ook mooi, dus wss ga ik voor de apple. Tenzij iemand met een geweldig argument komt hehe

HTC. beste telefoon's

't Is allemaal één pot nat. Heb zelf ook een HTC Sensation maar of een Samsung galaxy 1/2 of Iphone beter is?? Maakt elkaar toch niet zo veel.

Ik heb zelf een HTC, maar als ik zou moeten kiezen tussen die van Samsung en IPhone zou ik voor Samsung gaan.:)

fiets gestolen :)

aaawww shitt

2d18bq9.jpg

je bent niet tot antwoorden verplicht en hebt recht op een advocaat

OT:

kom er net achter dat Pinkpop niet in hetzelfde weekend valt als Hajraa (zuipvolleybaltoernooi) YEAHHHHH 2 keer feest

je bent niet tot antwoorden verplicht en hebt recht op een advocaat

OT:

kom er net achter dat Pinkpop niet in hetzelfde weekend valt als Hajraa (zuipvolleybaltoernooi) YEAHHHHH 2 keer feest

Volleybal en zuipen ? Rare associatie ?

dexaprine genomen, vitamientjes genomen, zonnebankje gedaan net voor het werk, it's a beautiful daaaaaaaay. Weer helemaal klaar om er stevig in te vliegen vandaag en te eindigen met een knaller work-out vanavond

dexaprine genomen, vitamientjes genomen, zonnebankje gedaan net voor het werk, it's a beautiful daaaaaaaay. Weer helemaal klaar om er stevig in te vliegen vandaag en te eindigen met een knaller work-out vanavond

Je klinkt al een wijf :)

Lekkere rugtraining gehad :) Nu lekker eten als de malle :D

Terug
Naar boven