Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

heb er ook altijd een schijthekel aan als mensen gaan zeiken, alsof gespierd zijn slecht is, als iemand flauw begint doen met dingen zoals brede jongen!!!1!, dat zijn dan meestal ook dikkertjes of ectos.

Ik krijg momenteel niks behalve respect :) ben niet echt een persoon om op te haten, srs

meestal zijn het ook wel de mensen die niet met hun eigen lichaam in de knoop zitten de mensen die voor dit soort dingen respect tonen

Dingding correct

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 13:46 ----------

Als jaloezie niet bestond....

Zon+Kortebroek yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

op mn bed met laptop dbb yeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hah heb ook wel andere vrienden maar deze kan ik mee lachen. En a bit of protection;p heb vaak meningsverschillen en als 1tje me aandrukt vliegen er 20 boven op

Niet dat ik het niet alleen af kan maar heb hekel aan blauwe plekken;)

Morgen borst + biceps trainen met noxipro, ben erg benieuwd naar de werking.

Lekker getrained en lekker zonnetje, heerlyk!

Knaltraining neergezet! 5 minuten cardio, 3x10 hamstring curls op 30kg, 3x10 leg extensions op 40kg, 1x1 leg press 50kg, 10 minuten op buikspier bankje gelegen en gisteravond doorgenomen met m'n maat, met ten slotte nog een stevige 6 minuten steps. Wilde nog bicep curls doen, maar vond eigenlijk dat ik wel genoeg gedaan had. Daarna nog in het zonnetje lekker snoop dogg geluisterd met een bakje m&m's en lekker paffie.

Come at me arnold schwarzenegger!

lekker zonder tshirt buite gezete :D

fuuuck
yeaaaah

take that vitamine D slikkende bishes :D

chick 5/10 wilt dat ik langs kom volgende week, woont op zichzelf. Hmmm..nken en wegwezen..

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 22:33 ----------

Ik zal jou eens bellen om 2 uur savonds als je de volgende dag vroeg op moet, ik wil je nken:p

:D Ooit iemand midden in de nacht naast mijn bed aangetroffen..om 3 uur. Terwijl ik er om half 7 uit moest.

Mij hoorde je niet klagen :rolleyes:

Terug
Naar boven