- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg momenteel niks behalve respectben niet echt een persoon om op te haten, srs
meestal zijn het ook wel de mensen die niet met hun eigen lichaam in de knoop zitten de mensen die voor dit soort dingen respect tonen
Dit + Knaltraining neergezet!Zon+Kortebroek yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hah heb ook wel andere vrienden maar deze kan ik mee lachen. En a bit of protection;p heb vaak meningsverschillen en als 1tje me aandrukt vliegen er 20 boven op

Morgen borst + biceps trainen met noxipro, ben erg benieuwd naar de werking.
Ook daar ben ik benieuwd naar

moest de kracht van de zonnestralen niet minsten 3 zijn of zoiets voordat je lichaam zelf vitamine D kon aanmaken?lekker zonder tshirt buite gezete
fuuuck
yeaaaah
take that vitamine D slikkende bishes![]()
De linker of de rechter helft?chick 5/10 wilt dat ik langs kom volgende week, woont op zichzelf. Hmmm..nken en wegwezen..

moest de kracht van de zonnestralen niet minsten 3 zijn of zoiets voordat je lichaam zelf vitamine D kon aanmaken?
---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 22:33 ----------
Ik zal jou eens bellen om 2 uur savonds als je de volgende dag vroeg op moet, ik wil je nken![]()
Ooit iemand midden in de nacht naast mijn bed aangetroffen..om 3 uur. Terwijl ik er om half 7 uit moest.