En ik heb nog geeneens een reactie op mijn karma bericht

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En ik heb nog geeneens een reactie op mijn karma bericht![]()

wedstrijd ambities heb ik, alleen wel op langer termijnIk moest lachen om dat plaatje wat je erbij gemikt had![]()
Heb het gemist misschien, maar heb je toevallig foto's van je wielen?sowwy, schrok een beetje van je boner!wedstrijd ambities heb ik, alleen wel op langer termijn
---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 20:47 ----------
hehe feelsbetter
Heb het gemist misschien, maar heb je toevallig foto's van je wielen?

Realiseer me nu pas dat jouw VP in mijn ogen, aan de hand van jouw zostrax gepostte pic, lager ligt dan wat in je stats staat. Kan dat kloppen?post morgen nieuwe... weinig zin dan om mijn oude te posten![]()
Realiseer me nu pas dat jouw VP in mijn ogen, aan de hand van jouw zostrax gepostte pic, lager ligt dan wat in je stats staat. Kan dat kloppen?

nee man ze reageert alleen wanneer het dr uitkomt, ik word soms gebeld om 2 uur snachts als ik lig te pitten kom me nken.
En jij klaagt?nee man ze reageert alleen wanneer het dr uitkomt, ik word soms gebeld om 2 uur snachts als ik lig te pitten kom me nken.
water, volgensmij probeert ze jou om haar pinkie te draaien, dumpen

hehehehheheIk zal jou eens bellen om 2 uur savonds als je de volgende dag vroeg op moet, ik wil je nken![]()
haha ja gaan we weer;p kijk dan man.. Als het nou met 20% vet was oke maar ook nog zo droog..Ga er niet op zweren maar weet bijna wel zeker dat dit hoody is.
Gaan we weer!![]()
haha ja gaan we weer;p kijk dan man.. Als het nou met 20% vet was oke maar ook nog zo droog..
Of hij is net als iemand bij mij op de sportschool, gebruikte dianabol en eiwitten maar hij is nog naturel want hij groeide alleen van de eiwitten.. Haha