- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+10
haha ja gaan we weer;p kijk dan man.. Als het nou met 20% vet was oke maar ook nog zo droog..
Of hij is net als iemand bij mij op de sportschool, gebruikte dianabol en eiwitten maar hij is nog naturel want hij groeide alleen van de eiwitten.. Haha

@iwj heb 1 epi kuurtje op 30mg gehad en begin in april/mei aan men 2e, 60mg(potjes al besteld)
Hoezo vraag je dit ?

Oh jij probeert weer stoer te doen(iwj)
#1 als je kuurt krijg je ook niet zomaar dat fysiek
#2 in geen van me posts staat dat ik zen fysiek niet goed vind
En dan#3 als 15 jarige jongen kun je hier helemaal niet over meepraten
Als we het hebben over hoe we onze scooter opvoeren kom ik wel bij jou
ik zeg dat hij wss veel van trainen afweet, dus dan ga je er toch vanuit dat hij goed, eet, traint en rust? je spreekt jezelf alweer tegen, ik vind het ook trouwens wel mooi dat de mensen met de mooiste stats nooit pics posten
109kg 15% zou hij me fluitend moeten overtreffen... vind het dus raar dat hij zo onder de indruk is, dat ik wel zou moeten kuren.. terwijl mijn fysiek niks zou moeten voorstellen tegen een 109kg 15%...
109kg 15% zou hij me fluitend moeten overtreffen... vind het dus raar dat hij zo onder de indruk is, dat ik wel zou moeten kuren.. terwijl mijn fysiek niks zou moeten voorstellen tegen een 109kg 15%...
Ik heb de facebookpic van Newinthegame gezien. Dat zijn sowieso fake-stats.
idd, jammer dat we het niet 100% kunnen bewijzen want die pic is wel wat oud