AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

okayguy.jpg

haha ja gaan we weer;p kijk dan man.. Als het nou met 20% vet was oke maar ook nog zo droog..

Of hij is net als iemand bij mij op de sportschool, gebruikte dianabol en eiwitten maar hij is nog naturel want hij groeide alleen van de eiwitten.. Haha

jij kuurde toch?

@iwj heb 1 epi kuurtje op 30mg gehad en begin in april/mei aan men 2e, 60mg(potjes al besteld)
Hoezo vraag je dit ?

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 23:01 ----------

Skinnie, living near Drenthe? Hah

@iwj heb 1 epi kuurtje op 30mg gehad en begin in april/mei aan men 2e, 60mg(potjes al besteld)
Hoezo vraag je dit ?

haha nog pas net 20 en dan al kuurtjes stampen, je bent gewoon jelly op hoody. als ik zo naar sommige posts van hem kijk die over trainen gaan kan ik daar echt wel uit opmaken dat hij weet waar hij mee bezig is +zijn before fysiek was ook niet bepaald ecto:)

Oh jij probeert weer stoer te doen(iwj)
#1 als je kuurt krijg je ook niet zomaar dat fysiek
#2 in geen van me posts staat dat ik zen fysiek niet goed vind

En dan#3 als 15 jarige jongen kun je hier helemaal niet over meepraten
Als we het hebben over hoe we onze scooter opvoeren kom ik wel bij jou

dat is: of geen 1.5jaar trainen of (1)niet naturel

Oh jij probeert weer stoer te doen(iwj)
#1 als je kuurt krijg je ook niet zomaar dat fysiek
#2 in geen van me posts staat dat ik zen fysiek niet goed vind

En dan#3 als 15 jarige jongen kun je hier helemaal niet over meepraten
Als we het hebben over hoe we onze scooter opvoeren kom ik wel bij jou

1, waarom zou het dan niet naturel zijn, je beweert zelf dat je het niet zomaar krijgt en een kuur dus niet belachelijk veel zou uitmaken. toch beweer je dat hij niet natty is en dat een kuur dusdanig veel zou uitmaken, je spreekt jezelf tegen
2,ik zeg ook niet dat jij zijn fysiek slecht vind, alleen er is al vaak genoeg de discussie hierover gevoerd en als je er steeds op door blijft gaan doet het vast wel iets met je

3,persoonlijke aanval.. tsja, je stinkt!

Laatst bewerkt:
Aas helpt heel veel als je goed eet,traint en rust maar ik ga verder niet in discussie met jou

Oh Lord

:roflol: ik zeg dat hij wss veel van trainen afweet, dus dan ga je er toch vanuit dat hij goed, eet, traint en rust? je spreekt jezelf alweer tegen, ik vind het ook trouwens wel mooi dat de mensen met de mooiste stats nooit pics posten

:roflol: ik zeg dat hij wss veel van trainen afweet, dus dan ga je er toch vanuit dat hij goed, eet, traint en rust? je spreekt jezelf alweer tegen, ik vind het ook trouwens wel mooi dat de mensen met de mooiste stats nooit pics posten

109kg 15% zou hij me fluitend moeten overtreffen... vind het dus raar dat hij zo onder de indruk is, dat ik wel zou moeten kuren.. terwijl mijn fysiek niks zou moeten voorstellen tegen een 109kg 15%...

Men borst is een stuk dikker maar die armen van jou red ik niet,
Je bent wel 13cm kleiner hea

109kg 15% zou hij me fluitend moeten overtreffen... vind het dus raar dat hij zo onder de indruk is, dat ik wel zou moeten kuren.. terwijl mijn fysiek niks zou moeten voorstellen tegen een 109kg 15%...

Ik heb de facebookpic van Newinthegame gezien. Dat zijn sowieso fake-stats.

20 kg boven het aantal centimeters wat je meer dan een meter hebt op een dergelijk vetpercentage is echt buf. En dat is hij dus echt niet.

Zal nu zo'n 105 zijn @ iets droger Maargoed boeit me niet wat je denkt, foto die ik in juni oid heb gemaakt

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 23:47 ----------

Ga straks voor 110/112 na men kuurtje

in minder dan een jaar tijd van (skinny) fatty naar beest, seems legit

Skinny ? Ik was 2jaar terug 130+kg

Terug
Naar boven