MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Noxipro zit erin, op nuchtere maag, nu eten en strax knallen hoop ik:)

wat een f**got is die feyoso toch :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 15:05 ----------

maar die facebookprofielen zijn toch niet echt?
Werkgevers

full time sickcunt

wtf..

wat een f**got is die feyoso toch :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 15:05 ----------

maar die facebookprofielen zijn toch niet echt?
Werkgevers

full time sickcunt

wtf..

Die ik linkte is zijn echte. En zie hem ervoor aan om ook nog zelf die fan pagina te maken :o

Wat een kneus is het ook :roflol:

hahahaha

Besloten om toch maar universiteit te doen. Beetje (lang) na zitten denken en kwam tot de conclusie dat mijn luiheid eigenlijk de enige reden is waarom ik het in eerste instantie niet wilde. Kijk niet uit naar alle nerdjes en met de neus in de boeken zitten, maar ja, het is nodig helaas. Kan geen geschikte hbo-opleiding vinden helaas. :)

Lekkere training gehad net op 1 scoop Noxipro. 130kg gebencht (met spotter) en 8*55kg barbell curl (laatste met spotter hulp)

130kg omg, ik ben echt een mongooltje vergeleken met jullie

wie zegt dat ie t niet zelf heeft gedaan?

Waarom vermeld je dan dat je een spotter had?

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 17:59 ----------

Wel opvallend trouwens dat iedereen die hier roept dat ze een pr hebben dat nooit in het filmen van je lifts topic zetten :P

Lol, wat is daar nu weer het nut van? Kan je dan niet beter een gewicht doen wat jezelf kan tillen?
Grenzen verleggen. Deze manier van trainen heeft mij in mijn ogen een hoop kracht opgeleverd. Heb die 130kg inderdaad niet helemaal zelf gedrukt;)

Het gaat erom dat je eruit ziet alsof je 500kg kan benchen, niet om het gewicht zelf.

Althans, voor de bbers:).

Grenzen verleggen. Deze manier van trainen heeft mij in mijn ogen een hoop kracht opgeleverd. Heb die 130kg inderdaad niet helemaal zelf gedrukt;)

Je kan het doen omdat je het leuk vindt, maar echt sterk ga je er niet van worden. Denk dat je beter gewoon minimaal 3 reps kan maken met een gewicht wat je voldoende explosief omhoog krijgt. En dat niet 1 set maar minimaal 3.

lekkere HIIT training op school mooi... alleen zometeen nog schouders...... :D

Je kan het doen omdat je het leuk vindt, maar echt sterk ga je er niet van worden. Denk dat je beter gewoon minimaal 3 reps kan maken met een gewicht wat je voldoende explosief omhoog krijgt. En dat niet 1 set maar minimaal 3.
Bedankt voor je visie. De spotter pushde me deze keer gewoon door te gaan, ga normaal eigenlijk niet verder dan 100. Maar had denk ik door de Noxipro ook gewoon een stuk kracht meer dan normaal, of gewoon een goeie dag..:)

Terug
Naar boven