Larssonn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 449
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
Strong first post!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feyoso troll? Had shrededbrah gepost bij zn foto..
http://www.facebook.com/Kevtii
nee, feyoso heeft gwn eigen facebook pagina aangemaakt zodat 'al zijn mirers' hem kunnen volgen

wat een f**got is die feyoso toch
---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 15:05 ----------
maar die facebookprofielen zijn toch niet echt?
Werkgevers
full time sickcunt
wtf..

Lol, wat is daar nu weer het nut van? Kan je dan niet beter een gewicht doen wat jezelf kan tillen?

Lekkere training gehad net op 1 scoop Noxipro. 130kg gebencht (met spotter) en 8*55kg barbell curl (laatste met spotter hulp)

Grenzen verleggen. Deze manier van trainen heeft mij in mijn ogen een hoop kracht opgeleverd. Heb die 130kg inderdaad niet helemaal zelf gedruktLol, wat is daar nu weer het nut van? Kan je dan niet beter een gewicht doen wat jezelf kan tillen?

Grenzen verleggen. Deze manier van trainen heeft mij in mijn ogen een hoop kracht opgeleverd. Heb die 130kg inderdaad niet helemaal zelf gedrukt![]()
Bedankt voor je visie. De spotter pushde me deze keer gewoon door te gaan, ga normaal eigenlijk niet verder dan 100. Maar had denk ik door de Noxipro ook gewoon een stuk kracht meer dan normaal, of gewoon een goeie dag..Je kan het doen omdat je het leuk vindt, maar echt sterk ga je er niet van worden. Denk dat je beter gewoon minimaal 3 reps kan maken met een gewicht wat je voldoende explosief omhoog krijgt. En dat niet 1 set maar minimaal 3.