MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ff een vraagje, neem sinds 2 dagen zink en ben de hele dag knettergeil. Geen boner ofzo maar gwn geil.

Betekend dat een zink te kort?

Ot: dit maakte me dag goed:p

Haha, net op me werk ;
Collega 1: moet ik dan de ene dag creatine en de andere dag proteine?
Collega 2: ja, dat is wel het beste.
Collega 2: maar je moet eigenlijk niet beginnen aan creatine man, is allemaal rotzooi. Je hebt het niet eens nodig, is alleen maar vocht tussen je spieren.
Collega 1: oh, mwua ik heb het nu al.

O lawd.

Dag verpest: proteinerepen zijn beschimmeld :sad: , zijn een stuk minder lang houdbaar als je ze met de oven maakt en buiten de koelkast bewaard :( volgende keer weer op de normale manier klaarmaken.

Haha, net op me werk ;
Collega 1: moet ik dan de ene dag creatine en de andere dag proteine?
Collega 2: ja, dat is wel het beste.
Collega 2: maar je moet eigenlijk niet beginnen aan creatine man, is allemaal rotzooi. Je hebt het niet eens nodig, is alleen maar vocht tussen je spieren.
Collega 1: oh, mwua ik heb het nu al.

O lawd.

Dag verpest: proteinerepen zijn beschimmeld :sad: , zijn een stuk minder lang houdbaar als je ze met de oven maakt en buiten de koelkast bewaard :( volgende keer weer op de normale manier klaarmaken.
you dont say

ff een vraagje, neem sinds 2 dagen zink en ben de hele dag knettergeil. Geen boner ofzo maar gwn geil.

Betekend dat een zink te kort?

Ot: dit maakte me dag goed:p

yep, je verliest per zaadlozing 50mg zink, zink heb je nodig voor een goed libido en met een zink tekort is je test ook wat lager. Dus het zou een testbooster kunnen zijn, als je niet genoeg zink uit je voeding kan krijgen. Daarnaast helpt het ook tegen puistjes.

Naomi uit het "Aernout Bergsma" topic heeft me geaccepteerd op msn :roflol:

Let the trolling begin

Naomi uit het "Aernout Bergsma" topic heeft me geaccepteerd op msn :roflol:

Let the trolling begin

Heb wel medeleiden met haar :( iets van 10 andere dbb'ers hebben haar nu ook online op msn. Vraag me af wat ze dacht toen ze ineens al die friendrequests kreeg

yep, je verliest per zaadlozing 50mg zink, zink heb je nodig voor een goed libido en met een zink tekort is je test ook wat lager. Dus het zou een testbooster kunnen zijn, als je niet genoeg zink uit je voeding kan krijgen. Daarnaast helpt het ook tegen puistjes.

Op naar de zinkwinkel!

http://9gag.com/gag/3299346

heeft iemand dit ooit geprobeerd ?? soort van droom hyperbolic time chamber, ideaal om meer te trainen :D

inb4 zink is het nieuwe vit d3

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 20:30 ----------

heeft iemand dit ooit geprobeerd ?? soort van droom hyperbolic time chamber, ideaal om meer te trainen :D

ja is een topic over lucid dreaming, HEEEEL moeilijk hoor. de eerste paar keren dat je aware bent dat je slaapt word je wss meteen wakker, zijn ook allemaal trucjes voor ;)

brb vegeta zijn terwijl je slaapt

brb kunnen vliegen en rpgs schieten op autos (srs, had ik 1x )

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 20:31 ----------

ja is een topic over lucid dreaming, HEEEEL moeilijk hoor. de eerste paar keren dat je aware bent dat je slaapt word je wss meteen wakker, zijn ook allemaal trucjes voor ;)

brb vegeta zijn terwijl je slaapt

brb kunnen vliegen en rpgs schieten op autos (srs, had ik 1x )

v for vendetta kijken, mooie intellectuele george orwell like film.. remember remember

dat ik 3k terug krijg van de belastingdienst :D

Terug
Naar boven