Larssonn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 449
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 100kg is dan wel in setvorm 3/4x wederom weer met wat spotterhulp. Doe niet elke borst training 1rm.
Die 100kg is dan wel in setvorm 3/4x wederom weer met wat spotterhulp. Doe niet elke borst training 1rm.
moetje keertje beenblessure krijgen en dan 3/4 keer chest per week... leverde bij mij epic progressie op. 80*5 naar 100*5 in 3 weken ofzoAlsnog netjes toch, ik doe werksetjes met 80kg en heb er flink moeite mee. Zwakke chest.
Heb al aangegeven dat ik die 130kg niet zelf benchde hehaha 100 3/4 en dan strict 130 is impossibru all the way.. sterke spotter![]()
En inderdaad, de spotter = beest. Die doet zelf wel setjes met 130..
Maar nu genoeg over m'n fijne training, zolang ik het maar naar m'n zin heb.Die 100kg is dan wel in setvorm 3/4x wederom weer met wat spotterhulp. Doe niet elke borst training 1rm.

fair enoughHeb al aangegeven dat ik die 130kg niet zelf benchde heEn inderdaad, de spotter = beest. Die doet zelf wel setjes met 130..
Maar nu genoeg over m'n fijne training, zolang ik het maar naar m'n zin heb.
moetje keertje beenblessure krijgen en dan 3/4 keer chest per week... leverde bij mij epic progressie op. 80*5 naar 100*5 in 3 weken ofzo

nee, maar ik gainde zoveel dat me dat geen hol interesseerdeHeb je dan uberhaupt wel de tijd om weer op kracht te komen![]()
nee, maar ik gainde zoveel dat me dat geen hol interesseerde

Ja

niet fappen he