vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik toch wel een gruwelijke baas ben eigenlijk bedacht ik me net weer even.
Ja die zie ik dagelijks. Ik flirt altijd met haar kinderenzojuist een faaaaaacking harde milf gezien in de supermarkt

Het verhaal van een vriend van me, bij hem in de straat woont zo'n zweefteef die in ufo's, aliens, geesten enzo geloofd.
Gisterenochtend heeft hij een behoorlijk goede truc uitgehaald, de krant wordt altijd rond 5 uur in de brievenbus afgeleverd, dan is het nog donker en de vrouw staat om 6 uur op en komt in haar badjas dan dat ding halen bij de entree van haar tuin.
Had ie onderaan de stalen brievenbus een oud mobieltje op trilstand vastgeplakt en de krant had hij aan een nylon draad vastgezet.
Vrouw komt dus naar buiten om die krant te halen, vriend belt de telefoon op, verbaasd kijkt ze naar de trillende brievenbus dan maakt ze de brievenbus open en vriend trekt aan de draad, krant vliegt in de lucht en dat wijf ging gillend naar binnen.
Godver wou echt dat ik dat gezien had, zou kapot gaan van het lachen.![]()
had haar gezicht ook wel eens willen zien 

En wat hebben we hier van geleerd?Het verhaal van een vriend van me, bij hem in de straat woont zo'n zweefteef die in ufo's, aliens, geesten enzo geloofd.
Gisterenochtend heeft hij een behoorlijk goede truc uitgehaald, de krant wordt altijd rond 5 uur in de brievenbus afgeleverd, dan is het nog donker en de vrouw staat om 6 uur op en komt in haar badjas dan dat ding halen bij de entree van haar tuin.
Had ie onderaan de stalen brievenbus een oud mobieltje op trilstand vastgeplakt en de krant had hij aan een nylon draad vastgezet.
Vrouw komt dus naar buiten om die krant te halen, vriend belt de telefoon op, verbaasd kijkt ze naar de trillende brievenbus dan maakt ze de brievenbus open en vriend trekt aan de draad, krant vliegt in de lucht en dat wijf ging gillend naar binnen.

Hij had hem wel opgenomen, alleen doordat het donker was zag je eigenlijk niets.En wat hebben we hier van geleerd?
Altijd je grappen filmen en op youtube zetten![]()
Het verhaal van een vriend van me, bij hem in de straat woont zo'n zweefteef die in ufo's, aliens, geesten enzo geloofd.

en nu heeft dat wijf weer een verhaal dat haar vermoedens "bewijst"![]()
maakt niet uit hoormisschien was dat ook de bedoeling van de grap nurt, hoef je ons dus niet te vertellen
maakt niet uit hoor
ik zeg al niks meer