AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

kzou hem editen als ik jou was, Chase heeft voor die uitspraak een mooie rode gekregen:roflol:
tenminste als rode kaarten je bang zouden maken...;)

Gisteren decibel, nu nog aan het na genieten

Nationale computer opschoondag was een groot success, m'n computers zijn in tijden niet meer zo snel geweest. :heart:

Dat het weer eens zomers weer is.. in mijn weekend!

Ik heb met Allods 2 nieuwe Epics! Een Epic earring en Epic shoulders :D

Zou best kunnen, de Qontinent ben ik niet geweest dus zou het verder niet weten:P

bijna alle sets van de dj's en de vuurwerk show :(

was wel op qontinent maar niet op decibel maar een stel vrienden van mij wel en die meldde dat ;)

maar desalniettemin was het een goed feestje hoorde ik

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

OT: pix van de shoot binnen

Dat ik vanochtend pas om 11.30 u zeer uitgerust wakker werd...de lange boswandeling die ik met mijn hond maakte....de heerlijke kookkunsten van mijn moeder...(gewone hollandse pot, maar het smaakt nergens beter als bij mams...) en de leuke, onverwachtte email..

Dat ik vanochtend pas om 11.30 u zeer uitgerust wakker werd...de lange boswandeling die ik met mijn hond maakte....de heerlijke kookkunsten van mijn moeder...(gewone hollandse pot, maar het smaakt nergens beter als bij mams...) en de leuke, onverwachtte email..

ik wist wel dat je mijn mail leuk zou vinden :D

Terug
Naar boven