Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Martha xxxxx
Should I keep quiet just 'cause I'm a woman, call me a b*ch 'cause I speak what's on my mind. Guess it's easier for you to swallow if I sat and smile.

Vind ik leuk · · ongeveer een uur geleden via BlackBerry ·

en dit van een super grote sl*t wie me helemaal kwam opgeilen en zoenen op de zelfde avond dat ik met haar nichtje was......

Verveelde me dus voor de gein ff zo'n 15 dollar erbij verdient op lage limieten, dit is de 1e dag ever dat ik $75 dollar op 1 dag heb verdient.
14wb0ub.png

Als ik 10 euro na jouw overmaak. Wil je dan voor die 10 euro spelen? Je mag de helft van de winst houden.:)

Als ik 10 euro na jouw overmaak. Wil je dan voor die 10 euro spelen? Je mag de helft van de winst houden.:)

Waarom zou ik? ik verdien al rond de $50 dollar per dag, waar ik het prima mee red, als ik heel de dag gefocust zou pokeren, verdien ik wss meer dan mijn ouders, maar dan zou ik BB + studie moeten opgeven... Nty.

Martha xxxxx
Should I keep quiet just 'cause I'm a woman, call me a b*ch 'cause I speak what's on my mind. Guess it's easier for you to swallow if I sat and smile.

Vind ik leuk · · ongeveer een uur geleden via BlackBerry ·

en dit van een super grote sl*t wie me helemaal kwam opgeilen en zoenen op de zelfde avond dat ik met haar nichtje was......
Mooi gesproken. Engels is ook een 10 waard.

Ik wil wel 50 euro overmaken als ik binnen de 2 weken 99 terug krijg dan Hoody ;p Kan je ook winst van maken lijkt me

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 21:07 ----------

Waarom zou ik? ik verdien al rond de $50 dollar per dag, waar ik het prima mee red, als ik heel de dag gefocust zou pokeren, verdien ik wss meer dan mijn ouders, maar dan zou ik BB + studie moeten opgeven... Nty.

p*ssy. Als ik zo makkelijk geld kon maken dan was ik nu al rijk. Jammer genoeg suck ik met poker :p

Ik bied je alleen geld alleen. Voor ons alle 2 winst:ds::ds::ds:

Ik wil wel 50 euro overmaken als ik binnen de 2 weken 99 terug krijg dan Hoody ;p Kan je ook winst van maken lijkt me

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 21:07 ----------

p*ssy. Als ik zo makkelijk geld kon maken dan was ik nu al rijk. Jammer genoeg suck ik met poker :p

Dat is het nou juist, omdat 90% van de spelers suckt, maak ik winst. Ik ben niet eens zo goed, je moet alleen iets beter zijn dan die sucky spelers om winstgevend te spelen.

Dat is het nou juist, omdat 90% van de spelers suckt, maak ik winst. Ik ben niet eens zo goed, je moet alleen iets beter zijn dan die sucky spelers om winstgevend te spelen.

Heb me voorgenomen om de paasvakantie te spenderen aan online poker oefenen, misschien maak ik er wat van. Feel free to give me tips xxx

Heb me voorgenomen om de paasvakantie te spenderen aan online poker oefenen, misschien maak ik er wat van. Feel free to give me tips xxx

http://nl.pokerstrategy.com/ <---- als je de quiz hier haalt krijg je gratis $50 dollar startkapitaal die je binnen een bepaalde tijd vrij moet spele(geen bankgegevens etc)n, daarnaast is er genoeg info op de forum te vinden over strategieen. Het is GEEN scam, als je me niet gelooft kan je 1 van de DBB mods vragen.

http://nl.pokerstrategy.com/ <---- als je de quiz hier haalt krijg je gratis $50 dollar startkapitaal die je binnen een bepaalde tijd vrij moet spele(geen bankgegevens etc)n, daarnaast is er genoeg info op de forum te vinden over strategieen. Het is GEEN scam, als je me niet gelooft kan je 1 van de DBB mods vragen.
Kun je niet iemand anders die quiz laten doen???

Yeah, beveiligingsseizoen begint weer voor mij! Nu al zin in, gewoon betaald vrouwen kijken en gratis eten en drinken. **** YEAH!

Dude.. gewoon ff 15min studeren, had de quiz in 1x gehaald:rolleyes:

Je bent helaas niet geslaagd voor de quiz. Over 15 minuten kun je het nog een keer proberen. Als dit je vierde poging was moet je een uur wachten. Gebruik deze tijd nuttig en zoek de antwoorden op de quizvragen op in de hieronder genoemde artikelen. Je hebt in totaal 5 pogingen om te slagen voor de quiz.

- Moet je 20/20 halen om te slagen? Want had het gevoel dat het nog goed ging :p Ik snap gewoon sommige termen niet die ze gebruiken etc.

Gewoon het weer, heb een kleine 200 Km doelloos liggen rondcruisen, was best zalig:D onderweg nog een paar prachtige wagens tegengekomen (nissan gtr, ferari italia). Ohja en dat mijn maat een ticket voor tomorrowland heeft geregeld voor mij! laat die zomer maar komen....

heerlijke mix van arty

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven