- Waardering
- 513
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 1%
Verveelde me dus voor de gein ff zo'n 15 dollar erbij verdient op lage limieten, dit is de 1e dag ever dat ik $75 dollar op 1 dag heb verdient.
dude wtf nice
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verveelde me dus voor de gein ff zo'n 15 dollar erbij verdient op lage limieten, dit is de 1e dag ever dat ik $75 dollar op 1 dag heb verdient.
![]()

Als ik 10 euro na jouw overmaak. Wil je dan voor die 10 euro spelen? Je mag de helft van de winst houden.![]()

Als ik 10 euro na jouw overmaak. Wil je dan voor die 10 euro spelen? Je mag de helft van de winst houden.![]()
Mooi gesproken. Engels is ook een 10 waard.Martha xxxxx
Should I keep quiet just 'cause I'm a woman, call me a b*ch 'cause I speak what's on my mind. Guess it's easier for you to swallow if I sat and smile.
Vind ik leuk · · ongeveer een uur geleden via BlackBerry ·
en dit van een super grote sl*t wie me helemaal kwam opgeilen en zoenen op de zelfde avond dat ik met haar nichtje was......
Waarom zou ik? ik verdien al rond de $50 dollar per dag, waar ik het prima mee red, als ik heel de dag gefocust zou pokeren, verdien ik wss meer dan mijn ouders, maar dan zou ik BB + studie moeten opgeven... Nty.

Waarom zou ik? ik verdien al rond de $50 dollar per dag, waar ik het prima mee red, als ik heel de dag gefocust zou pokeren, verdien ik wss meer dan mijn ouders, maar dan zou ik BB + studie moeten opgeven... Nty.

Ik wil wel 50 euro overmaken als ik binnen de 2 weken 99 terug krijg dan Hoody ;p Kan je ook winst van maken lijkt me
---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 21:07 ----------
p*ssy. Als ik zo makkelijk geld kon maken dan was ik nu al rijk. Jammer genoeg suck ik met poker![]()
Dat is het nou juist, omdat 90% van de spelers suckt, maak ik winst. Ik ben niet eens zo goed, je moet alleen iets beter zijn dan die sucky spelers om winstgevend te spelen.
Heb me voorgenomen om de paasvakantie te spenderen aan online poker oefenen, misschien maak ik er wat van. Feel free to give me tips xxx
Kun je niet iemand anders die quiz laten doenhttp://nl.pokerstrategy.com/ <---- als je de quiz hier haalt krijg je gratis $50 dollar startkapitaal die je binnen een bepaalde tijd vrij moet spele(geen bankgegevens etc)n, daarnaast is er genoeg info op de forum te vinden over strategieen. Het is GEEN scam, als je me niet gelooft kan je 1 van de DBB mods vragen.

http://nl.pokerstrategy.com/ <---- als je de quiz hier haalt krijg je gratis $50 dollar startkapitaal die je binnen een bepaalde tijd vrij moet spele(geen bankgegevens etc)n, daarnaast is er genoeg info op de forum te vinden over strategieen. Het is GEEN scam, als je me niet gelooft kan je 1 van de DBB mods vragen.

Dude.. gewoon ff 15min studeren, had de quiz in 1x gehaald![]()
Dude.. gewoon ff 15min studeren, had de quiz in 1x gehaald![]()
Ik snap gewoon sommige termen niet die ze gebruiken etc.