- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heerlijke mix van arty
[Link niet meer beschikbaar]

Welk split schema volg jij?Lekker getrained, rugje goed aangepakt supersetjes tussen door gedaan, zware lat pulldowns, lats pomp, biceps pomp![]()

laat je hoofd eens zien man vieze
strepen als in striae ?goede training, strepen op me borst. binnenkort maar eens wegen..vrees het ergste
nee gewoon als je flext (staande cable flies). stria zitten allemaal in me oksel en zit ook striae over me hele linker bicep.
heb je eigenlijk nog last van je schouder? of was het andere blessure
nee bijna niet meer, voel het af en toe beetje als ik zwaar benchnee gewoon als je flext (staande cable flies). stria zitten allemaal in me oksel en zit ook striae over me hele linker bicep.
---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 16:40 ----------
heb je eigenlijk nog last van je schouder? of was het andere blessure

no homo
Ok, speciaal voor jou!
Pic is van vorig jaar ofzo..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een vriendin gaf me 100ml one million parfum cadeau.
Vraagje voor de parfumkenners onder ons; kan je die ook in de zomer dragen of niet?
Een vriendin gaf me 100ml one million parfum cadeau.
Vraagje voor de parfumkenners onder ons; kan je die ook in de zomer dragen of niet?

Is niet seizoensgebonden, wel economie gebonden. Behoor je alleen te dragen gedurende tijden van economische groei.

Is niet seizoensgebonden, wel economie gebonden. Behoor je alleen te dragen gedurende tijden van economische groei.