AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dvdrip van Mission Impossible Ghost protocol is uit!!!!

Nee, alleen dvdrp. Maar kan niet langer wachtern :D

Hoppa 8x140kg bench vpr :D Begint er een beetje op te lijken. Vanavond exclusief beeldmateriaal in mijn log.

Lekker "hard gelopen en na afloop niet 1 plak, maar een heleboel .....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

*lol*

2m 122kg -

mother-of-god-meme.jpg

• Like
Waarderingen: DG80
Broer wil graag 200ml one million kopen maar kost in de winkel teveel.
Weet iemand een betrouwbare site waar het minder kost?

Karma will be given

:haha:
Een vriend van mij (een NLer) heeft paar jaar in België gewoond. Hij is een tijdje geleden terug verhuisd naar Breda en zei tegen me niemand tov Antwerpen daar iets kon verzetten. Na 6 pintjes waren ze al lam!! :roflol:
Kan ook aan Breda liggen natuurlijk:o

wij hadden laatst idd ook een paar breda dudes op bezoek, die moesten allemaal kotsen na 1 keer de zeven dronk :(

Al 24 uur niks gehoord van een dametje die maar bleef smsen en doen... ( stalker chick ) Blij dat ik er vanaf ben :) ( alhoewel ik dat niet zeker weet kheb het wel over een dame die 80 kilometer heeft gereden om 4 uur voor me deur te wachten in der auto... Hoop dat ze dat niet naar een hoger niveau wil tillen ofzo :sad: )

Al 24 uur niks gehoord van een dametje die maar bleef smsen en doen... ( stalker chick ) Blij dat ik er vanaf ben :) ( alhoewel ik dat niet zeker weet kheb het wel over een dame die 80 kilometer heeft gereden om 4 uur voor me deur te wachten in der auto... Hoop dat ze dat niet naar een hoger niveau wil tillen ofzo :sad: )

Ik heb er 1 die praat om de week ongeveer dus pas maar op

know that feel bro.. alleen gelukkig nog niet zo erg
had een meisje gezoend toen ik dronken was, vervolgens paar weken whatsapp berichten van sochtends 8 tot savonds 11 aan een stuk door :P...

Pics??

Misschien staat ze nu wel voor je deur te wachten:eyebrow:

Terug
Naar boven