Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
ik zou dr doen
Ot:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou dr doen
Cool!Hoppa 8x140kg bench vprBegint er een beetje op te lijken. Vanavond exclusief beeldmateriaal in mijn log.

http://www.kieskeurig.nl/parfum/pac..._de_toilette/prijzen/bezorgen/946241/#prijzenBroer wil graag 200ml one million kopen maar kost in de winkel teveel.
Weet iemand een betrouwbare site waar het minder kost?
Karma will be given
http://www.kieskeurig.nl/parfum/pac..._de_toilette/prijzen/bezorgen/946241/#prijzen
oppassen met onbekende website veel nep, ben bekend in het handeltje
Een vriend van mij (een NLer) heeft paar jaar in België gewoond. Hij is een tijdje geleden terug verhuisd naar Breda en zei tegen me niemand tov Antwerpen daar iets kon verzetten. Na 6 pintjes waren ze al lam!!
Kan ook aan Breda liggen natuurlijk

( alhoewel ik dat niet zeker weet kheb het wel over een dame die 80 kilometer heeft gereden om 4 uur voor me deur te wachten in der auto... Hoop dat ze dat niet naar een hoger niveau wil tillen ofzo
)Al 24 uur niks gehoord van een dametje die maar bleef smsen en doen... ( stalker chick ) Blij dat ik er vanaf ben( alhoewel ik dat niet zeker weet kheb het wel over een dame die 80 kilometer heeft gereden om 4 uur voor me deur te wachten in der auto... Hoop dat ze dat niet naar een hoger niveau wil tillen ofzo
)
Al 24 uur niks gehoord van een dametje die maar bleef smsen en doen... ( stalker chick ) Blij dat ik er vanaf ben( alhoewel ik dat niet zeker weet kheb het wel over een dame die 80 kilometer heeft gereden om 4 uur voor me deur te wachten in der auto... Hoop dat ze dat niet naar een hoger niveau wil tillen ofzo
)
...Misschien staat ze nu wel voor je deur te wachtenAl 24 uur niks gehoord van een dametje die maar bleef smsen en doen... ( stalker chick ) Blij dat ik er vanaf ben( alhoewel ik dat niet zeker weet kheb het wel over een dame die 80 kilometer heeft gereden om 4 uur voor me deur te wachten in der auto... Hoop dat ze dat niet naar een hoger niveau wil tillen ofzo
)

Ze kunnen niet veel goedkoper dan dat zijn, of ze moeten van de vrachtwagen gevallen zijnHmm ok, karma gegeven maar niet echt wat hij zocht.
Daar vind je max 10 euro goedkoper dan in de winkel, dan is het veiliger om in de winkel te kopen imo.
Ik heb er 1 die praat om de week ongeveer dus pas maar op